Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

simlock vodafone en debitel/vodafone compatible?

Pagina: 1
Acties:

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MrScratch

I am rubber, you are glue

Topicstarter
Mijn broer heeft een SonyEricsson T610 met vodafone simlock. Nu is hij er niet zo tevreden over en ik wil juist zo'n gsm hebben, dus had ik een plannetje. Ik neem zijn telefoon over en ik neem een abonnement met nieuwe gsm en hij mag deze gsm dan hebben. Echter ik wil een debitel/vodafone abonnement nemen. Wat ik me dus afvraag is of een vodafone simlock ook een debitel/vodafone simkaart slikt? Anders gaat mijn wisseltruuk mooi niet door.

Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 13% gewijzigd door MrScratch op 27-12-2003 21:05 ]

Look behind you! A three headed monkey!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je provider (en dus simkaart) is (van) debitel, denk dus dat je plan niet doorgaat...

• MrScratch
  • Nu online

MrScratch

Topicstarter
Right, dus ik moet me waarschijnlijk gelukkig prijzen dat ik 5 minuten fietsen van de Beverwijkse Bazaar afwoon O-)

Verwijderd

Volgens mij zal het wel werken , heb mijn kinderen met kerst allebei een Sagem my-x2 van vodafone kado gedaan , met natuurlijk een Vodafone simlock erin (KPN en T-Mobile kaartje geprobeerd en deden het niet)
Heb ook m`n eigen sim van Debitel (op Vodafone) erin gedaan en jahoor kan er gewoon mee bellen.
In mijn situatie werkte het , maar of het bij jou ook zal werken kan ik je niet garanderen.

Suc6

• MrScratch
  • Nu online

MrScratch

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 00:32:
Volgens mij zal het wel werken , heb mijn kinderen met kerst allebei een Sagem my-x2 van vodafone kado gedaan , met natuurlijk een Vodafone simlock erin (KPN en T-Mobile kaartje geprobeerd en deden het niet)
Heb ook m`n eigen sim van Debitel (op Vodafone) erin gedaan en jahoor kan er gewoon mee bellen.
In mijn situatie werkte het , maar of het bij jou ook zal werken kan ik je niet garanderen.

Suc6
Aaahh, kijk eens aan. Dat klinkt heel goed. Ik denk dat ik het er maar op waag dan. Mocht het toch niet werken, dan zijn er altijd andere wegen die ook naar Rome leiden. ;)