Toon posts:

Goedkope home cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin wil een home cinema setje voor in haar studentenkamer, maar heeft weinig geld ( en zin ) om er aan uit te geven.

Ze wil dus eigenlijk gewoon zo'n setje incl. dolby digital speakersetje die je weleens voor 100 euro ofzo bij de appie of zoiets kan kopen.

Mijn vraag is dan ook simpel; heeft iemand zo'n setje onlangs ergens gezien?

Ik weet dat dat soort setjes nooit geweldig is etc. maar daar is de prijs dan ook naar...

Alvast bedankt in ieder geval !

Verwijderd

Ik vind die dingen zelf _vreselijk_ slecht klinken... Echt niet de moeite waard. (misschien voor op de wc ?)

Wil je er toch 1tje... Wij hebben op de zaak een SEG 3-2-1 ... Die is 155 euro, die klinkt voor de setjes onder de 200 euro het beste

Verwijderd

Topicstarter
En welke zaak is dat ? :)

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 21:22
voor goedkope setjes kan je vrijwel overal terecht:

bij mij op t werk (mediamarkt) hebben we een lenco setje van 122 euro, een cat setje 150 euro, een zanon van 199 euro

en als je nog ergens een seg 321 kan vinden....daz een mooi setje, klinkt idd als een van de betere in de "iets goedkopere prijsklasse"

Verwijderd

SEG 321 vind ik persoonlijk ook de betere in de klasse. Heb hem zelf op me werk voor 149 euro staan. De goodkoopste instapper is de Scott voor 119, maar dat klinkt naar 3 keer niks.

Verwijderd

Kijk even in het Aldi/Lidl topic of er misschien de laatste tijd wat is langsgekomen. Verder zou ik je aanraden gewoon eens langs de Mediamarkt te lopen en kijken wat ze daar hebben staan.

Meestal hebben ze wel wat staan vanaf €125 oid. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.