Toon posts:

Speakerset Aldi werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Pas heb ik een 5.1 speakerset bij de aldi gekocht. Heb ernu ook een SB Live PLayer 5.1 bij gekocht. Het probleem is alleen dat de boxen niet geod werken 8)7

Ik heb alle boxen goed aangesloten, maar hij wil maar niet werken. Steeds werken de boxen die o de oranje kabel zitten neit. Maakt niet uit in welke poort ik ze stop.
Vriend van me had precies hetzelfde probleem... ook met de oranje kabel...

Nu hebben we oko al een andere audiokabel geprobeerd. Kabel is goed, want met alle andere apparaten werkt ie perfect. Alleen ook dan werkt ie niet.
Het komt er dus op neer dat OF 3 boxen en de subwoover het doen... OF 4 boxen en dan doet de subwoover niets meer |:(

Ik verwcht dat wel meer mensen dit probleem hebben, maar kon het op de search niet vinden. Heeft iemand een oplossing of een relevante topic met het antwoord?

bvd.

JanWillem

Verwijderd

Op de oranje kabel zitten center en sub.

Je moet in de eigenschappen van die SB live aanzetten dat bas omgeleid wordt naar de subwoofer, anders gaat alle bas gewoon naar voor en achter (groene en zwarte uitgang).

Tip voor de volgende keer: als iets niet werkt is het 9 van de 10 keer een software-instelling-fout.

Haal de drivers van creative.com, installeer ze en knoei even met de speakersettings. Je komt er wel uit. Succes.

• JbRbV
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 22:07:
Op de oranje kabel zitten center en sub.

Je moet in de eigenschappen van die SB live aanzetten dat bas omgeleid wordt naar de subwoofer, anders gaat alle bas gewoon naar voor en achter (groene en zwarte uitgang).

Tip voor de volgende keer: als iets niet werkt is het 9 van de 10 keer een software-instelling-fout.

Haal de drivers van creative.com, installeer ze en knoei even met de speakersettings. Je komt er wel uit. Succes.
Klopt in AudioHQ ff zoeken naar bas omleiden.

Convectoren+Jaren70verbouwen aanpassing + HeatMeister (2) + Heatfan, LG-PC24ET, LG-PC12E, Climate Control (2), HA, Jaren70, HR++ glas

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ten eerste bedankt voor de reacties.

Ik heb jullie advies opgevolgd en de drivers geinstalleert maar het heeft geen nut gehad, er zit ook een basomleiding tussen en heb een beetj met de instelllingen geprutst maar het wil simpelweg gewoon niet lukken!

waar kan het probleem nou aan liggen :?

bvd,

JanWillem

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 11:51:

waar kan het probleem nou aan liggen :?
De software.

Trust me.

• Boschjesman
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 08:20
heb je je misschien vergist, dat je de stekkertjes verkeerd hebt,