Hallo iedereen, ik heb van de kerstman een nieuwe 3d kaart gekregen, de ATI Radeon 9600 Pro 256 Mb DDR. Mijn systeem is een P4 2,4 ghz 512 mb ddr en 7200 rpm HD. Hiervoor zat er een geforce 2 mx 400 in met 64 mb sdram geheugen.
Mijn Probleem:
Me beeld hapert een klein beetjes, het loopt niet soepel. het is een heel kort achter elkaar schokkend beeld (irritant). (dit heb ik bij het spel Counter-Strike). met mijn oude kaart werkte dit perfect.
Nou heb ik alles al afgezocht en heb ook in de FAQ gekeken, hierdoor dacht ik dat het probleem lag aan de refreshrate. dus heb daar ook allerlei progjes voor gedownload. En geprobeerd.
Door eigen onderzoek ben ik er dus achter gekomen dat het NIET ligt aan:
1. de refreshrate
2. de drivers
3. mijn comp.
(Post met betrekking hierop zijn dus overbodig)
Kort samengevat:
Mijn beeld happert bij counter-strike toen ik mijn ATI -radeon 9600 PRO 256 mb DDR geheugen vervangen heb voor mijn G force 2 mx 400 64 mb sd-ram.
(me comp is hierbij geformateerd).
Heeft iemand hier oook last van?
Alvast bedankt Moffin
Mijn Probleem:
Me beeld hapert een klein beetjes, het loopt niet soepel. het is een heel kort achter elkaar schokkend beeld (irritant). (dit heb ik bij het spel Counter-Strike). met mijn oude kaart werkte dit perfect.
Nou heb ik alles al afgezocht en heb ook in de FAQ gekeken, hierdoor dacht ik dat het probleem lag aan de refreshrate. dus heb daar ook allerlei progjes voor gedownload. En geprobeerd.
Door eigen onderzoek ben ik er dus achter gekomen dat het NIET ligt aan:
1. de refreshrate
2. de drivers
3. mijn comp.
(Post met betrekking hierop zijn dus overbodig)
Kort samengevat:
Mijn beeld happert bij counter-strike toen ik mijn ATI -radeon 9600 PRO 256 mb DDR geheugen vervangen heb voor mijn G force 2 mx 400 64 mb sd-ram.
(me comp is hierbij geformateerd).
Heeft iemand hier oook last van?
Alvast bedankt Moffin
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]