Beste Tweakers.
Ik heb een Logitech Webcam en die wilde ik nu gebruiken via MSN (6.1 Plus!)
Ik probeer hem via MSN in te stellen. Dan klik ik op het webcam pictogrammeje, en selecteer daarna de webcam (3 keuzes) en als ik dan op volgende klik krijg ik dus een blauw scherm met gevolg dat mijn computer helemaal opnieuw moet opstarten.
Als ik via de startmenu naar Intestellingen --> Configuratiescherm ga, en dan naar 'Scanners en camera's! Dan zie ik dat het niet aan mijn Webcam ligt, want ik zie mezelf zitten..
Wie kent dit probleem?
Ohja, dit zijn de keuzes waaruit ik kan kiezen (3)
• Hauppage WinTV 88x Video Capture-S Video
• Hauppage WinTV 88x Video Capture-S Composite
• Logitech Quickcam Express
Ik nam aan dat het de onderste is en dat de andere 2 voor mijn TV kaart moet zijn..
Maar heb ze dus allemaal uitgeprobeerd, maar zonder succes
Met vriendelijke groeten,
Champy2004 / Jeffrey
Ik heb een Logitech Webcam en die wilde ik nu gebruiken via MSN (6.1 Plus!)
Ik probeer hem via MSN in te stellen. Dan klik ik op het webcam pictogrammeje, en selecteer daarna de webcam (3 keuzes) en als ik dan op volgende klik krijg ik dus een blauw scherm met gevolg dat mijn computer helemaal opnieuw moet opstarten.
Als ik via de startmenu naar Intestellingen --> Configuratiescherm ga, en dan naar 'Scanners en camera's! Dan zie ik dat het niet aan mijn Webcam ligt, want ik zie mezelf zitten..
Wie kent dit probleem?
Ohja, dit zijn de keuzes waaruit ik kan kiezen (3)
• Hauppage WinTV 88x Video Capture-S Video
• Hauppage WinTV 88x Video Capture-S Composite
• Logitech Quickcam Express
Ik nam aan dat het de onderste is en dat de andere 2 voor mijn TV kaart moet zijn..
Maar heb ze dus allemaal uitgeprobeerd, maar zonder succes
Met vriendelijke groeten,
Champy2004 / Jeffrey