Hallo,
Enige tijd geleden heb ik op deze computer een reinstall moeten doen (het blijft windows
).
Specs (mochten ze terzake doen):
AMD XP 2200+ (non-oc)
512ddr ram
MSI mobo
gebruik:
xp prof edition (legaal)
IE 6.0
Probleem:
Sinds die reinstall willen de gifs niet meer afspelen. Ook worden sommige sites wel geladen en zegt hij gereed maar komt er niets te staan. Vroeger hier nooit last van gehad. Sommige .gif bestanden laadt hij wel maar dan laat hij ze zien als .jpg (wel met .gif extensie). Heb al naar videokaartdrivers gekeken dit was niet het probleem en ook wat codecs gedaan maar resulteerde ook in niets. Verder rond gekeken op de mircosoft site maar kon niets vinden. In de options van IE kan ik ook niets vreemds vinden, onder animaties staat het gewoon aan voor zover ik zie.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Bij voorbaat dank.
//edit
ook met de search hier en die van google niets kunnen vinden wat hielp.
Enige tijd geleden heb ik op deze computer een reinstall moeten doen (het blijft windows
Specs (mochten ze terzake doen):
AMD XP 2200+ (non-oc)
512ddr ram
MSI mobo
gebruik:
xp prof edition (legaal)
IE 6.0
Probleem:
Sinds die reinstall willen de gifs niet meer afspelen. Ook worden sommige sites wel geladen en zegt hij gereed maar komt er niets te staan. Vroeger hier nooit last van gehad. Sommige .gif bestanden laadt hij wel maar dan laat hij ze zien als .jpg (wel met .gif extensie). Heb al naar videokaartdrivers gekeken dit was niet het probleem en ook wat codecs gedaan maar resulteerde ook in niets. Verder rond gekeken op de mircosoft site maar kon niets vinden. In de options van IE kan ik ook niets vreemds vinden, onder animaties staat het gewoon aan voor zover ik zie.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Bij voorbaat dank.
//edit
ook met de search hier en die van google niets kunnen vinden wat hielp.
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 27-12-2003 19:35 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming