Probleem: Momo stuurtje gekocht, laatste software van logitech gedld en geinstalleerd, maar stuurtje doet raar. Alle knoppen werken, alle flippers werken, XP spelbesturing ziet het stuurtje ook, maar de ledjes gaan met geen mogelijkheid branden en ik krijg dus ook geen ffb. Voeding heb ik doorgemeten, is 14v, stuurtje opengeschroefd en ook op de pcb meet ik voeding, dus ik snap er nix meer van. Moet ik ergens een schakelaar aanzetten ofzo??? Heb redelijk lopen zoeken, maar nog niemand met hetzelfde probleem tegengekomen.
Oh ja, in NFSU werkt het stuurtje gewoon, maar nog steeds geen ledjes en geen ffb.Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 19:18:
Probleem: Momo stuurtje gekocht, laatste software van logitech gedld en geinstalleerd, maar stuurtje doet raar. Alle knoppen werken, alle flippers werken, XP spelbesturing ziet het stuurtje ook, maar de ledjes gaan met geen mogelijkheid branden en ik krijg dus ook geen ffb. Voeding heb ik doorgemeten, is 14v, stuurtje opengeschroefd en ook op de pcb meet ik voeding, dus ik snap er nix meer van. Moet ik ergens een schakelaar aanzetten ofzo??? Heb redelijk lopen zoeken, maar nog niemand met hetzelfde probleem tegengekomen.
Kun je de volgende keer je bericht editen ipv quoten? thanks
.
Misschien een rare opmerking, maar volgens mij zijn je ledjes kapot, heb je die ook doorgemeten?
Misschien een rare opmerking, maar volgens mij zijn je ledjes kapot, heb je die ook doorgemeten?
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Heb de ledjes net heel kortstondig aan zien gaan, maar het feest was mteen weer over, dus ze doen het wel. Bovendien, als alleen de ledjes kapot zouden zijn (natuurlijk wel raar dat ze dan allebei de geest geven) moet ik toch nog wel ffb hebben of zie ik dat verkeerd?
Laat maar, gevonden! Of je gebruikt gewoon de goeie adapter van 24 V
Laat maar, gevonden! Of je gebruikt gewoon de goeie adapter van 24 V
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 20:10 ]