Cpu lag bij alt+tab?

Pagina: 1
Acties:

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 18:31

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Hey mensen,
Als ik Counter-Strike speel, en ik alt-tab ( bijv als er een berichtje via msn komt ofzo ) en ik alt-tab daarnaa weer terug naar me cs... dan schokt alles verschrikkelijk (cpu lag) dit blijft zo'n 5 min aanhouden.. en is erg vervelend.

Het rare is, als ik NFSU speel en dan ALT-Tab.. dan doet ie het wel.. terwijl nfsu veel meer cpu verbruikt.

Mijn specs:

Windows XP Professional
Amd Athlon XP 2600+ ( ietsje geclocked.. misschien 20 mhz ofzo )
MSI K7N2 mobo
Nvidia geforce 4 ti 4200 ( 128mb )
512mb ddr ram geheugen

Temperatuur van de processor is op dit moment: 39 graden
Systeem: 36 graden

Hardware versnelling staat op maximaal ( als dit er iets mee te maken kan hebben ) en het cpu gebruik is geoptimaliseerd voor Programma's ( niet achtergrond taken )

Het is voor zover ik weet alleen bij CS... niet bij NFSU of Halo ofzo.. ( voor de mensen die cs goed kennen, het ligt niet aan steam.. dat heb ik ook aan als ik nfsu speel of halo speel.. )

Iemand die weet wat ik kan doen ? :S

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

offtopic:
Moet dit dan niet in SPV? :?

Verder zou ik niet weten waaraan het ligt... ;(

Ik heb ook een soortgelijk probleem als ik spellen afsluit, dan gaat alles heeeeeel erg traag, zelfs het minimaliseren van een venster duurt wel 10 seconden :/

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Dat verschijnsel heb ik al jaren op zeer uiteenlopende systemen bij bergen spellen meegemaakt. Weet niet of het net zo erg is als bij jou, maar ik denk iig dat ik weet wat je bedoelt. Tis erg storend bij FPS, maar denk ik niet zo veel aan te doen helaas :/

[ Voor 31% gewijzigd door Hazuki op 27-12-2003 18:24 ]

Koekie?

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 18:31

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Het is wel raar dat het bij anderen wel goed werkt, ook al is die pc minder :S

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

duw de volgende keer als je het probleem hebt eens op ctrl-alt-del voor eht taakbeheer:

sorteer daar alle proggies in de 2de tab volgens CPU-verbruik, dan kun je zien waar de CPU-cycles heen gaan...

als CS de ganse tijd op 95-100% staat dan ligt het aan iets binnen CS... moet je nog maar es reply'tje zetten

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Tja je kunt dingen doen als je schijf defragmenteren, reïnstall, format C: etc, maar of je er iets mee opschiet is een tweede...

Koekie?

Pagina: 1