[W-lan] Verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 22:53
Ik heb een linksys w-lan router, en een E-Tech PMCIA kaartje. Na veel gekloot te hebben met SSID Broadcast en SSID. Krijg ik af en toe verbinding. Kijk ik bij de "Netwerk status" dan heeft ie verbinding en na een poosje valt de verbinding weg :(. En als ik op de Router SSID Broadcast op disable zet dan zegt ie bij de laptop dat er geen SSID is. Dus op welke setting moet ik hem zetten ?

Ik heb hieronder ff een screenshot gepost.

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/remcogames_voetbal/screenshot.jpeg

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik heb eigenlijk soms ook dat probleem, alleen niet altijd, dat is het vreemde. En het kan ook niet aan de ontvangst liggen, want als die er is is die gewoon goed. Heb al m'n ip van de router veranderd (geen x.x.0.1 meer, ivm een mogelijk andere wireless router die daar op staat de zenden...). Als de verbinding wegvalt (nooit ALS je m gebruikt, alleen als je 's ochtens de laptop aanzet, dan is ie soms ineens weg) en ik verander ff het channel (16 channels kan ik uit kiezen) dan doet ie het gewoon weer!

Erg vaag, maar het komt maar zo nu en dan voor! Ik heb trouwens een Belkin 54G wireless router, waar ik trouwens erg over te spreken ben. :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

probeer eens de authentication uit te zetten op je PC.
de laatste keer dat ik een W-LAN heb aangelegd had ik datzelfde probleem als jou, en toen de Authentication uit stond bleef de verbinding gewoon in de lucht.
met Authentication aan was de verbinding elke (ongeveer) 5 minuten weer weg.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-08 22:53
Ik heb geprobeerd de authentication uit te zetten, en allemaal kanalen verandert. Maar hij maakt nu helemaal geen verbinding. :(