hela,
Heb nu eindelijk PHP een beetje onder de knie, heb nu zelf een gastenboek geschreven. Het is nog een beetje een rommeltje maar er komt een V2
. Maar niet voordat ik mijn probleem heb opgelost.
zie www.canterra.nl klik op gastenboek en je ziet dat het gastenboek maar half verschijnt zonder de reply's
deze moeten er ook komen.
Code include script op pagina:
ik weet wel dat ik fout gelinkt heb maar weet niet door wat ik het moet vervangen
.
dit is dus een voorbeeld:
Door wat zou ik die links dan moeten veranderen..
mv.g. bob
Heb nu eindelijk PHP een beetje onder de knie, heb nu zelf een gastenboek geschreven. Het is nog een beetje een rommeltje maar er komt een V2
zie www.canterra.nl klik op gastenboek en je ziet dat het gastenboek maar half verschijnt zonder de reply's
Code include script op pagina:
PHP:
1
2
3
4
5
| $_GET['page'] = (empty($_GET['page'])) ? 'home.php' : $_GET['page'].'.php'; if (get_magic_quotes_gpc()) $_GET['page'] = stripslashes($_GET['page']); if (file_exists($_GET['page'])) require($_GET['page']); |
ik weet wel dat ik fout gelinkt heb maar weet niet door wat ik het moet vervangen
dit is dus een voorbeeld:
code:
1
2
3
| <a href=gastenboek.php?id=schrijf>Teken Gastenboek</a> - <a href=gastenboek.php?id=lees>Lees Gastenboek</a> - <a href=gastenboek.php> |
Door wat zou ik die links dan moeten veranderen..
mv.g. bob
[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 18:38 ]