Toon posts:

Slackware install vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de .iso van slackware gedownload, ik krijg het alleen niet meer voor elkaar om met mijn gare fikker een iso te branden, nu heb ik de .iso uitgepakt met een iso extractor en op cd gezet. Ik ging er al van uit dat de cd nu wel niet meer bootable zou zijn. Ik heb op mijn computer nog wel een oude Mandrake install staan. Heeft iemand een idee hoe ik een soort van setup kan draaien in Mandrake om Slackware te installeren ?

Of moet ik nu disks gaan maken ?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je moet gewoon disks gaan maken.. Dat lijkt me wel net zo handig. Even in de doc dir kijken hoe dat allemaal werkt.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met rawrite color.gz uit de directory rootdisks en bare.i uit de bootdisks directory op diskette zetten en dan van die laatste booten.

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ook helpt is de README's lezen op de cd :(

• vlabakje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 00:41
Wat ook helpt is de README's lezen op de cd
niet iedereen is zo verstandig..

als dit hier staat heb ik een php-generated sig :)

Verwijderd

Topicstarter
Linux Slackware 7.1 readme :

What to do when your cd-burner is so old that it won't burn iso's anymore heb ik niet kunnen vinden anders :(

Verwijderd

Topicstarter
oftewel N8w8 : als je nix zinnigs te melden hebt reageer dan niet

Verwijderd

Je maakt twee bootdisks met bare.i en color.gz, als je dan source media moet sleceteren dan kun je aangeven dat je van een partitie wilt installeren of ee npremouted directory. In dat laatste geval moet je voordat je source media selecteert even je directory dus zelf mounten.

Ik geloof dat het niet in /mnt mag, dus daar even rekening mee houden.

Wel goed de readme's lezen hoor :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Op de site staat ook veel info over het installen. www.slackware.com

Met floppen installen ging hier prima moet ik zeggen.

succes!

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1