[PM] Onterechte (?) troll moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Ik zat even de reacties te lezen die op de Software update van DVD Decrypter 3.1.8.0 waren gegeven en daarin zag ik een vrij serieuze en informatieve post, maar tot mijn verbazing was deze reactie gemodereerd als -1 troll. Nu dacht ik dat het misschien één iemand was geweest, maar dat was dus niet zo:
Gepost door klaasbram - zaterdag 27 december 2003 - 01:33 Score: -1 (Troll)

Ik wou het programma nog gaan testen maar ja als je er 3 a 4 uur over doet om een dvd te backuppen dan pak ik liever dvdshrink, 40 min rippen en encoden, 25 minuten branden en in een goed uur heb je een eigen backup

Maar ik ga hem toch testen omdat ik 1 functie van dvdshrink mis:het compleet weglaten van extra's (nu maakt hij er still images van waardoor je nog steeds redelijk wat MB's kwijt ben)

Beoordelingen: , +1, +1: Behulpzaam, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, -1: Troll, -0,80: Troll, -0,63: Troll, -0,53: Troll, Som: -0.96 / 8x
Na tweemaal een +1 moderatie volgt dus gewoon viermaal een -1 troll moderatie en eerlijk gezegd zie ik dat er niet in. Misschien ben ik wel naïef, maar deze user geeft in mijn ogen gewoon aan dat hij 3 á 4 uur te lang vindt (ookal bedoelt de user voor hem dat het ¾ uur duurt, maar iets fout lezen is nog geen aanleiding voor een troll moderatie) en hij geeft ook een alternatief waarmee het ook snel kan.
En in die laatste alinea kan ik al helemaal niks vinden wat flames kan uitlokken.

Waarom vraag ik om een PM? Omdat deze reactie in mijn ogen toch wel zo'n +1 Infor-matief waard is en dat dat niet zomaar meer kan, omdat ie al 8 keer is gemodereerd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 27-12-2003 17:28 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het waren vier verschillende users die een -1 troll uitgedeeld hebben. Verder zijn er in die draad geen erg vreemde dingen gebeurd. Maar deze reactie is gewoon minimaal 0 waard IMHO :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Harm schreef op 27 december 2003 @ 17:27:
Het waren vier verschillende users die een -1 troll uitgedeeld hebben.
Ik was het net aan het chekken dus ik kan dit bevestigen :).

Van mij heeft de reactie een pluspuntje ontvangen. Overigens vind ik een +0 ook wel genoeg omdat de user enkel weet te melden dat hij het programma wilt gebruiken, en laat zien dat hij de reactie waarop hij reageert niet goed heeft gelezen.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Sommige van die troll-uitdelers stonden al op de verhoogde aandacht lijst.
Word vervolgd @PMO

thnx MaRcO :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 08-10 18:32
Misschien is het mogelijk om de tag van de door mij aangegeven reactie te veranderen naar iets anders? Want hij is nu wel van de -1 af, maar het is nog steeds een troll :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

done :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hmm, je was net tegelijk met mij bezig. Maar goed, hij is nu +1 Interessant.
Pagina: 1