Okay, ik heb al enkele jaren hierzo een Chello verbinding liggen. Altijd naar behoren gewerkt. Maar nu heb ik sinds enkele weken dat mijn televisie ontvangst enorm slecht is (Nederland 1,2,3). Ik alle kabels nagemeten in het huis, kwam ik aan bij de splitter, blijkt dat de coax-plug voor de tv ontvangst die maakt geen goed contact meer, waardoor dus de beeldkwaliteit slecht wordt.. Ik heb hier nl. nog een ouder model splitter (ze noemen het een cable modem optimizer) welke 1 uitgang (schroefconnector) heeft voor data, en twee uitgangen voor TV en radio.
Nu ben ik bang dat als ik Chello opbel om te vragen of ze mij een nieuwe splitter kunnen opsturen dat ik dan ook mijn kabelmodem (+ vast IP) kwijt ben, aangezien er tegenwoordig niet meer van zulke splitters worden geleverd.
Kan iemand mij hiervan informatie voorzien en weet iemand hoe die procedure gaat bij Chello, want ik wil natuurlijk niet mijn splitter voor een week kwijt zijn + geen internet + geen tv hebben.
Nu ben ik bang dat als ik Chello opbel om te vragen of ze mij een nieuwe splitter kunnen opsturen dat ik dan ook mijn kabelmodem (+ vast IP) kwijt ben, aangezien er tegenwoordig niet meer van zulke splitters worden geleverd.
Kan iemand mij hiervan informatie voorzien en weet iemand hoe die procedure gaat bij Chello, want ik wil natuurlijk niet mijn splitter voor een week kwijt zijn + geen internet + geen tv hebben.