Toon posts:

van een 'troll' opmerking veranderd naar een 'zever' opm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Canadees onderzoek naar mogelijke fraude ATi-directieleden

die eerste post van aximaxi was eerst

"
naar aanleiding van een tip van nvidea
"

zelf vind ik dat ook troll achtig, op op zijn minst flauw

ben alleen bang dat doordat hij het veranderd heeft; er mensen die gemod hebben een verkeerde penalty krijgen

(heb er zelf niet op durven modden trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Maak je geen zorgen, de nieuwe reatie die er nu staat is absoluut niet denderend en gaat echt niet hoger dan een +0 scoren :). Ik houd hem wel even in de gaten maar verwacht niet dat er nog erg veel (positieve) verandering in gaat komen.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow, der is iets vreemd aan de hand,

enkele posts naar beneden staat juist dezelfde post

misschien de volgorde door tweakers.net zelf veranderd

ofwel ik die fout zit
(als dat zo is sorry iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:52:
enkele posts naar beneden staat juist dezelfde post
Dan zie jij meer dan ik :+. Ik zie die reactie één keer staan en dat was het wel actually.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat jij je vergist hebt. Overigens zal het probleem van de ge-editte first posts in de toekomst wel worden opgelost. Dan krijgen de PM's de mogelijkheid de reactie op te vragen zoals hij voor de edit was.

Edit: Harm, niet zo snel :+ Dit was een reactie op methal.

[ Voor 15% gewijzigd door Polaris op 27-12-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik onduidelijk ben

ik dacht dat ik die post dat ik omschreef op de eerste plaats zag staan in de reacties, daarna zag ik een andere post staan, ik ging er dus vanuit dat de betreffende persoon door de reactie van de modders afgeschrikt werd en deze had veranderd.
Dat zou ik niet zo fair vinder tov de mensen die modden
nu zie ik dat de derde reactie juist dezelfde is als ik op de eerste plaats zag staan. (of iig dacht te zien staan)

ik ben dus een beetje in de war of ik nu zo verkeerd heb gezien |:(

(ik maak mij niet druk wat er zoal gezegd word in de reacties want het word toch wel beoordeeld; maar ik kan niet verdragen dat iemand omwille van de reacties een troll zou veranderen naar een gewone opmerking. ik heb trouwens zelf zo eens een eerste penalty opgelopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik vind die reactie zoals ie er nu staat eigenlijk helemaal niet troll-achtig. Ik vind het zelfs vrij grappig, toch wel uiteindelijk een +1 grappig waard. Maar hij staat al op +1 dus ik zal maar niet modereren.
Maar een beetje humor mag toch wel? Zelfs al ben ik ati-fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Volgens mij heb jij je weergave niveau op +1 staan. Dat wilt zeggen dat alle reactie's die een score lager dan een +1 hebben bij jou niet weergegeven worden. Op die manier kan het gebeuren dat een andere post ineens bovenaan staat. Speel maar eens wat met die schuifjes die onder het kleine printericoon rechts onderaan het nieuwsbericht te vinden zijn ;).

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1