Ik heb een vraag over Wannadoo ADSL internet.
Ik kreeg deze week telefonisch een aanbieding voor Wannadoo internet.
Het ging om ADSL light (1024/320), met gratis USB-modem, geen installatiekosten, de eerste 6 maand zou het 19,95 kosten, de 6 maand erna 24,95 (tot einde contract).
Ook na het contract zouden de kosten maximaal 24,95 per maand bedragen - dit zou het grote voordeel zijn t.o.v. de "normale Wannadoo aanbieding".
Op zich een heel aantrekkelijke aanbieding, toch heb ik wat twijfels.
De laatste tijd (o.a. via Consumentenbond) komt Wannadoo niet al te positief in het nieuws.
Heeft iemand hier ervaringen? Positief danwel negatief met Wannadoo?
De voornaamste vraag van mij over Wannadoo gaat over nieuwsgroepen.
Daar kan ik op de Wannadoo site helemaal niets over vinden, en ook de man van wie ik de aanbieding kreeg kon mij er niets over melden.
Ik neem aan dat Wannadoo wel nieuwsgroepen heeft, maar hoe zijn deze?
- alleen text of ook binaries?
- hoe is de retentie?
- is er een maximum aan open treads?
- hoe groot is de server? (vergelijkbaar met bijvoorbeeld XS4all of Demon?)
Nog een laatste vraag: is het mogelijk om via Wannadoo mijn oude emailadres (via hccnet) te gebruiken?
Ik wordt begin volgende week teruggebeld, hopelijk kunnen jullie me voor die tijd aan informatie helpen.
Ik kreeg deze week telefonisch een aanbieding voor Wannadoo internet.
Het ging om ADSL light (1024/320), met gratis USB-modem, geen installatiekosten, de eerste 6 maand zou het 19,95 kosten, de 6 maand erna 24,95 (tot einde contract).
Ook na het contract zouden de kosten maximaal 24,95 per maand bedragen - dit zou het grote voordeel zijn t.o.v. de "normale Wannadoo aanbieding".
Op zich een heel aantrekkelijke aanbieding, toch heb ik wat twijfels.
De laatste tijd (o.a. via Consumentenbond) komt Wannadoo niet al te positief in het nieuws.
Heeft iemand hier ervaringen? Positief danwel negatief met Wannadoo?
De voornaamste vraag van mij over Wannadoo gaat over nieuwsgroepen.
Daar kan ik op de Wannadoo site helemaal niets over vinden, en ook de man van wie ik de aanbieding kreeg kon mij er niets over melden.
Ik neem aan dat Wannadoo wel nieuwsgroepen heeft, maar hoe zijn deze?
- alleen text of ook binaries?
- hoe is de retentie?
- is er een maximum aan open treads?
- hoe groot is de server? (vergelijkbaar met bijvoorbeeld XS4all of Demon?)
Nog een laatste vraag: is het mogelijk om via Wannadoo mijn oude emailadres (via hccnet) te gebruiken?
Ik wordt begin volgende week teruggebeld, hopelijk kunnen jullie me voor die tijd aan informatie helpen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"