Toon posts:

kan sp1 niet instaleren...

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen om sp1 voor windows xp te instaleren
ik heb namelijk een gekopieerde versie met code, maar toch geeft hij fouten.

het binnen halen gaat wel maar de instalatie niet dan geeft hij een fout met betrekking tot ongeldige versie geloof ik? dat dit nr al geregistreerd staat. :?
wel kan ik de andere updates uitvoeren! alles behalve sp1.

weet iemand hoe ik dit kan omzijlen of verhelpen!

en weet iemand ook of ik netmeeting kan instaleren op xp, want ik kan het nu niet vinden? en ook hoe ik de ingebouwde firewal uit kan zetten? die zit er toch in in xp pro? dit is namelijk de versie die ik heb.

ik heb xp er een weekje op staan nu en wil er graag meer over leren bv de tips en trucks van xp, weet iemand er een goede site voor.

alvast bedankt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je hebt een illegale WindowsXP (ik gok zelfs de FCKGW-.... key), die SP1 weigert. GoT is niet de plek om dat te kunnen veranderen.

De ingebouwde firewall kan je uitschakelen bij de eigenschappen van je netwerkkaart. Wil je wat meer weten over Windows raad ik de MSKB of TweakXP aan. De laatste is meer het "klooi wat in windows" idee, waar je best veel van kan leren :)

[ Voor 6% gewijzigd door G33rt op 27-12-2003 16:05 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Met omzeilen kunnen we je niet helpen. En dat je zegt dat je nr. al geregistreerd hebt, of je hebt een illegale en als het wel een legale is, mag ik toch hopen dat je die niet aan iemand anders hebt gegeven?

Verwijderd

Ik denk niet dat dit topic een lang leven is beschoren....
Lees het regelement er nog maar eens op na!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
OMFG als je een illegale versie hebt moet je vooral hier om tips vragen om de boel te omzijlen. En over die vragen zal ik eens in de FAQ van WOS kijken....

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
We geven hier geen support op illegale software.

Als je wil dat het werkt: koop een legale versie. En als je met de legale versie problemen hebt is de Microsoft Support Desk ongetwijfeld graag bereid je te helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.