Toon posts:

MSN Messenger 6.1 logt snel uit na inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, volgens de microsoft website is de MSN servicve up and running, volgens mij niet... iedere keer als ik in sign krijg ik 1/10e van een seconde mijn contact list te zien, daarna signed ie me direct weer uit

Win 2k SP3, MSN 6.1 (laatste versie, net gedowned)

Op meerdere fysieke lokaties hetzelfde probleem :S

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb er geen problemen mee :)

(tja wat moet je anders posten)

Modbreak:
Post dan gewoon niks... :/

[ Voor 50% gewijzigd door Korakal op 27-12-2003 16:58 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 15:39:
Hmmz, volgens de microsoft website is de MSN servicve up and running, volgens mij niet... iedere keer als ik in sign krijg ik 1/10e van een seconde mijn contact list te zien, daarna signed ie me direct weer uit

Win 2k SP3, MSN 6.1 (laatste versie, net gedowned)

Op meerdere fysieke lokaties hetzelfde probleem :S
ik heb dit soms ook en dan weer niet
of hij meld me ineens af ik weet niet wat het is iig verschillende msn versies gepbrobeerd maakte niks uit zal wel ergens bij microsoft niet helemaal 100% zitten.

Verwijderd

Heb ik ook momenteel, gebruik ver. 6.1.0207 (of iets in die richting ;) ).
Meestal is het bij mij verholpen als ik een uurtje w8 of soms een dag w8.
Zal idd wel bij Microsoft niet helemaal goed zijn, misschien vanwege updates ?
(ook maar een gok).

Verwijderd

heb je de msn 4.7 versie al verwijderd? wil nog wel eens helpen...
anders gewoon de map messenger uit program files wegknikkeren... good luck

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:24

Epsilon

Er is een virus bezig dat dat doet atm

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp --> online virus scanner

Verwijderd

Epsilon schreef op 27 december 2003 @ 15:46:
Er is een virus bezig dat dat doet atm

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp --> online virus scanner
hijs nog bezig met scannen maar heeft nog niks gevonden behalve dat hij mijn msn tools weer is als trojans beschouwd maarja die tools gebruik ik al 6 generaties B) lang en nooit last van gehad dus kan het deze keer ook niet zijn maar hij is nog niet klaar we shall see :)

Verwijderd

Topicstarter
Net ff snel gescanned maar geen virii gevonden hierzo... Ik wil MSN'en :P

Hmmz, met Miranda werkt 't wel :??????

Verwijderd

had ik de eerste keer ook, bij mij was mijn username eruit gehaald. kon wel heel even aan melden maar daarna was ik meteen weg. heb jij je username ingevuld?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:31:
had ik de eerste keer ook, bij mij was mijn username eruit gehaald. kon wel heel even aan melden maar daarna was ik meteen weg. heb jij je username ingevuld?
Mijn mail adres en wachtwoord ff met de hand overnieuw ingevuld, problem remains.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 16:40 ]

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Yep. Zelfde probleem gehad. Ken meer mensen die hetzelfde hadden. 't ligt aan de nieuwe versie van Messenger. Namelijk 6.1. Verwijder deze versie maar eens en installeer dan versie 6.0. En voila! Weg probleem. :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

Topicstarter
Emerge schreef op 27 december 2003 @ 16:51:
Yep. Zelfde probleem gehad. Ken meer mensen die hetzelfde hadden. 't ligt aan de nieuwe versie van Messenger. Namelijk 6.1. Verwijder deze versie maar eens en installeer dan versie 6.0. En voila! Weg probleem. :)
Jaah, maar 6.1 heet zo'n 1337 knopje dat je die lelijke windows bar (met 't kruisje' minimize en maximize knopje) weg kan halen en dan heb je zo'n slick half rond msn chat ding... is veel mooier :P

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Vond ik ook al! Maarja, je moet er wat voor over hebben he. ;)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 10:11

Korakal

Up up up!

Hierbij bied ik u een enkeltje Internet & Telefonie > Software Algemeen aan.

Fallen Angel, je had wel iets meer tijd in je eigen vooronderzoek kunnen steken. Ik zie in je startpost niks terug van dingen die je zelf al geprobeerd hebt; zoeken, andere versie installeren, etc... je topictitel kan ook wel iets dekkender trouwens. Bij deze gefixt.

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 27 december 2003 @ 17:07:
Hierbij bied ik u een enkeltje Internet & Telefonie > Software Algemeen aan.

Fallen Angel, je had wel iets meer tijd in je eigen vooronderzoek kunnen steken. Ik zie in je startpost niks terug van dingen die je zelf al geprobeerd hebt; zoeken, andere versie installeren, etc... je topictitel kan ook wel iets dekkender trouwens. Bij deze gefixt.
Zoeken, heb heel GoT afgezocht, net als google, maar niet gevonden, ik vind niet dat je dat per-se moet vermelden, dit omdat het als normaal word beschouwd.

Andere versie installeren als je de nieuwste versie heb is niet nodig, de nieuwste versie moet gewoon functioneren, het is duidelijk een server side probleem, dit omdat het op meerdere fysieke lokaties is getest.

Over de topictitel heb je overigens gelijk.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 10:11

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 18:09:
[...]
Zoeken, heb heel GoT afgezocht, net als google, maar niet gevonden, ik vind niet dat je dat per-se moet vermelden, dit omdat het als normaal word beschouwd.
We hebben niet voor niets een policy ten aanzien van forumgedrag hier:
FAQ Forumgedrag over topicstart
Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
Andere versie installeren als je de nieuwste versie heb is niet nodig, de nieuwste versie moet gewoon functioneren, het is duidelijk een server side probleem, dit omdat het op meerdere fysieke lokaties is getest.
En of dat nodig is. Het valt allemaal onder 'zelf proberen tot een oplossing te komen'. Jij kan dan wel vinden dat de nieuwste versie perfect moet zijn, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Hoe weet kun jij anders zo zeker zijn dat het een serverside probleem is als je alleen díe versie hebt getest?

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:56
O ja,
er zit ook een bug in msn 6.1.
Als je contactpersonen met een adres hebt die langer dan 26karakters is,
kan dat voorkomen.
Dus dan wordt je snel weer eraf gegooit.

Verwijderd

Topicstarter
Flying schreef op 27 december 2003 @ 18:42:
O ja,
kan dat voorkomen.
Check, info waar ik wat aan heb :) thanks a lot, ik ga ff name truncation aanzetten in messenger plus :)

Jah, met name truncation op max 25 doet ie het super :) Thanks a lot _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 20:57 ]

Verwijderd

Flying schreef op 27 december 2003 @ 18:42:
O ja,
kan dat voorkomen.
de bug is dus bekent waarom doet microsoft er dan niks mee 8)7 |:( :?

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:56
Je kent microsoft toch, het beveiligingslek in xp was ook allang bekend voordat ze er iets aan deden.

Verwijderd

Flying schreef op 27 december 2003 @ 23:15:
Je kent microsoft toch, het beveiligingslek in xp was ook allang bekend voordat ze er iets aan deden.
las laatst dat ze aan linux gebruikers anquetes hadden gegeven waarom ze linux boven windows prefereerde. Laat dit dan een van de vele voordelen van linux zijn.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-08 20:02
Bij mij werkt MSN ook gewoon OK (versie 6.0.0602).
Logt nooit uit bij mij.
Ik heb zo het idee dat het echt ana versie 6.1 ligt. ik hoor er namelijk veel meer mensen over, ook van buiten GoT.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49
ik vraag mij af of het wel aan het programma ligt, ik had vandaag exact hetzelfde met Gaim, msn messenger (6.1.02.03) werkt wel goed, heel vaag dit.

edit: ik krijg bij gaim de message "fout bij inlezen van informatie van server" en ik heb niets aan de instellingen gewijzigd sinds de laatste keer

[ Voor 34% gewijzigd door Teddy op 27-12-2003 23:35 ]

Verwijderd

JeroenM_tbs schreef op 27 december 2003 @ 23:25:
Bij mij werkt MSN ook gewoon OK (versie 6.0.0602).
Logt nooit uit bij mij.
Ik heb zo het idee dat het echt ana versie 6.1 ligt. ik hoor er namelijk veel meer mensen over, ook van buiten GoT.
dat melde flying al ja :7

Verwijderd

Ik gebruik versie 6.1 zonder problemen.

Misschien ligt het aan je netwerkinstellingen, zit je achter een router of firewall?

Maak je gebruik van een proxy?

Verder treedt dit probleem ook op als je PC slachtoffer is van een ARP-flood (hoewel mij dit erg sterk lijkt dat dit gebeurt op je thuisnetwerk)

Als laatste dat ik nog kan bedenken is dat er te weinig bandbreedte beschikbaar is, MSN logt namelijk uit als je bijv. vollop met Kazaa ofzo aan het uploaden bent.

Als je achter een router zit, zet DMZ dan eens aan. Verder kan je nog de nieuwste firmware voor je router downloaden. Ik zit achter een Draytek Vigor 2600 en heb geen problemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 23:44:

Misschien ligt het aan je netwerkinstellingen, zit je achter een router of firewall?

Verder treedt dit probleem ook op als je PC slachtoffer is van een ARP-flood (hoewel mij dit erg sterk lijkt dat dit gebeurt op je thuisnetwerk)

Als laatste dat ik nog kan bedenken is dat er te weinig bandbreedte beschikbaar is, MSN logt namelijk uit als je bijv. vollop met Kazaa ofzo aan het uploaden bent.

Als je achter een router zit, zet DMZ dan eens aan. Verder kan je nog de nieuwste firmware voor je router downloaden. Ik zit achter een Draytek Vigor 2600 en heb geen problemen.
ik zit 8er een router en en firewall maar deze zijn gepoortmapt.
flood heb ik niet en ik bezit al het laatste firmware van mijn modem.
ik maak gebruik van het edonkey network en upload met 10kb/s ik beschik over 34kb/s dus dat lijk me het probleem niet in games merk ik er ook niks van.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 23:44:

Ik zit voornamelijk op mijn werk, daar kan ik ook nix aanpassen en msn plus niet installeren, thuis heb ik nu gewoon msn plus met long name truncation en is alles prima :)
Pagina: 1