Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke case is het beste ik kom er niet uit..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu deze FAQ gelezen te hebben probeer ik het opnieuw en GOED :)

*Ik wil een nieuwe case kopen in de richting van(Deze),maar die is niet compleet zwart en geen LCD schermpje.

*ik heb via google gezocht en via deze forum ook beetje doorgezocht maar het probleem is het is mijn eerste case die ik ga kopen dus ik weet echt niet welke een goede merk is of een merk die na twee dagen uitelkaar licht.

*kunnen jullie mij please wat goede tips geven en graag niet gelijk sluiten

Dankje

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:08

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 14:40:
nu deze FAQ gelezen te hebben probeer ik het opnieuw en GOED :)

*Ik wil een nieuwe case kopen in de richting van(Deze),maar die is niet compleet zwart en geen LCD schermpje.

*ik heb via google gezocht en via deze forum ook beetje doorgezocht maar het probleem is het is mijn eerste case die ik ga kopen dus ik weet echt niet welke een goede merk is of een merk die na twee dagen uitelkaar licht.

*kunnen jullie mij please wat goede tips geven en graag niet gelijk sluiten

Dankje
Dat heb je allemaal in 6 minuten gedaan? Ik weet zeker dat je op de frontpage en pricewatch veel zult vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik wat gekeken maar daar moet ik dan alle links gaan aanklikken.. en soms zie ik niet eens plaatje...

Verwijderd

Die je in je topicstart noemt is dus al een zwak ding, en LCD's zitten ook niet standaard in een case, die moet je apart kopen of zoals de meeste hier zelf maken.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Er zijn genoeg goede kasten. Echter het hangt van je wensen/eisen af welke voor jou geschikt is.

Ik zou zeggen ga eerst eens rondneuzen (aan de hand van de pricewatch) hoe de kasten eruit zien en wat ze bieden. Maak aan de hand daarvan je beslissing. Eventueel kan je als je een lijstje hebt van geschikte kandidaten via google naar reviews zoeken.

Om een lang verhaal kort te maken je zult het zelf een beetje uit moeten zoeken. Dus dit topic zal wel snel een slotje krijgen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Thnx dus die valt af, gelukkig niet gekocht nog en had nog een gezien bij FH (Deze wel beter?

en als je z'n lcd(niet kleuren gewoon normaale) apart moet kopen hoe duur is dat ongeveer?

Verwijderd

http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=1009
kant en klare lcd, flink prijzig dus.
Als je hem zelf gaat maken is het uiteraard veel goedkoper

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 14:49:
en als je z'n lcd(niet kleuren gewoon normaale) apart moet kopen hoe duur is dat ongeveer?
Moeten we soms alles voorkauwen ? Gebruik aub eerst eens de search voor je begint te vragen .... Ivm LCD's kun je nogal wat vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Juicy op 27-12-2003 14:58 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Thnx fireFLY, maar ik zie op sommige site's dat die case wat ik net de link gaf wel goed is maar waarom z'n prijs verschil in die case? bij FH is hij stuk duurder dan perfect systems ... ? (maar daar weten ze niet wanneeer levertijd..

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als je die ene kast wilt, maar dan zwart dan kun je em toch gewoon zwart maken? Of zie ik dat verkeerd. Spuiten zou je sowieso wel moeten aangezien je je cd-rom, floppydrive enz., waarschijnlijk ook moet doen... :)
veel succes met de case

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

En toch zijn alle vragen waar je nu nog mee komt toch wel zelf te beantwoorden. Wat een LCD kost en waar je die kan kopen staat bijvoorbeeld letterlijk in de CME FAQ.
Je zal toch echt wat meer research moeten doen dan even 6 minuutjes rondneuzen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.