Toon posts:

Call of Duty ping pieken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik call of duty online zit te spelen, en ik zit in een server (maakt niet uit welke server) heb ik een normale ping van rond de 50. Maar na een minuut of 5 springt ie naar de 999, dat duurt ff, zakt dan terug naar 50, kan ik weer even spelen, en dan gebeurt dat weer. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

AMD Athlon XP 2500+ XP
512 MB DDR
Geforce 4 ti-4200

Windows xp
isdn verbinding

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 14:30:
Als ik call of duty online zit te spelen, en ik zit in een server (maakt niet uit welke server) heb ik een normale ping van rond de 50. Maar na een minuut of 5 springt ie naar de 999, dat duurt ff, zakt dan terug naar 50, kan ik weer even spelen, en dan gebeurt dat weer. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

AMD Athlon XP 2500+ XP
512 MB DDR
Geforce 4 ti-4200

Windows xp
isdn verbinding
Ik weet niet of dat ook in CoD zit maar in Spearhead kan je je verbindingstypen instellen, en als je bij mij die op 56k doet ofzo (kheb 8mbit) dan gaat hij ook trippen, probeer dat eens te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
k heb alle soorten verbindingen al eens geprobeerd, geen verschil

Verwijderd

Mischien een domme vraag maarre is een isdn verbinding nog wel voldoende om fatsoenlijk online te kunnen gamen op een server van 28 man ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 14:35:
Mischien een domme vraag maarre is een isdn verbinding nog wel voldoende om fatsoenlijk online te kunnen gamen op een server van 28 man ofzo :?
ik zit meestal op servers met een mannetje of 10. Maar iig, als isdn niet goed genoeg is, moet hij toch meteen gaan laggen als ik ingame kom, en niet na 5 of 10 minuten?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:59
Reinstall? Zit er nog wat tussen je modem en jou? Need.. more.. input

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mwah, de connectie he, heb ik ook met mijn DSL verbinding zo nu en dan, ligt aan de server. Lokaal is daar dus niets aan te doen!

[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 28-12-2003 04:17 ]

There is no place like ::1

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Het ligt waarschijnlijk aan je verbinding ja.

Misschien kan je met Netlimiter de bandbreedte naar Call of Duty limiteren zodat je verbinding niet dichtslibt. Zomaar een idee :+

[ Voor 4% gewijzigd door silentsnow op 28-12-2003 06:57 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
silentsnow schreef op 28 december 2003 @ 06:57:
Het ligt waarschijnlijk aan je verbinding ja.

Misschien kan je met Netlimiter de bandbreedte naar Call of Duty limiteren zodat je verbinding niet dichtslibt. Zomaar een idee :+
Jaa dank je :) Sinds ik netlimiter aan heb staan heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad
Pagina: 1