Toon posts:

Gebrande MP3 CD's en Windows Verkenner

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

het volgende is het geval

ik heb een cd gebrand. met mp3 spul. maakt niet uit wanneer hij gebrand is want hetzelfde gebeurt met cds' die vandaag gebrand zijn en cd;s die gister bij wijze van gebrand zijn.

verkenner herkent ze niet
winamp niet
helemaal niks zelfs

en als ik de betreffende cd's dan in mijn normale stand alone dvd speler doe.. geen probleem.

dus er staat wel spul gebrand op de cd maar op de 1 of andere manier herkent xp dat niet

wat te doen ?!?

Topic naam veranderen gaat niet geloof ik. excuses voor het ongemak.

Ik heb een plextor brander 40/12/40a

ik heb al vanalles geprobeerd via bekenden.. Probleem voorgelegd maar ik ben bang dat ik er niet uitkom. Dusik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen.

alvast bedankt :-)

Ik werk met nero, en het probleem heb ik al enkele weken. Kan niet zeggen dat ik rare/aparte software in die tussentijd heb gebruikt die de computer op hol gebracht zou kunnen hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 14:57 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maux,

Welkom op GoT :)
Ik heb je mail address even verwijderd uit je post - GoT is een forum, en daarom houden we de discussie graag op het forum :)

Verder voldoet je topicstart niet helemaal aan wat we verwachten op GoT - toen je je registreerde ben je akkoord gegaan met Registratievoorwaarden en faq waarin deze uitgelegd zijn. Ik zal ze nog even kort samenvatten:
  • Laat zelf zien dat je er moeite voor wilt doen - geef bijvoorbeeld even aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen. Zoek ook eens rond op Google en GoT en laat even zien wat je daar gevonden hebt, en wat er aan die voorgestelde oplossingen niet werkte.
  • Kies een goede topic titel - nu is je topic titel goed genoeg, maar in Windows Operated Systems zien we nog graag dat je het OS tussen vierkante haakjes in je titel zet (zoals je ook bij alle andere topics in dit forum ziet - dat is niet geheel toeval ;) )
  • Geef zoveel mogelijk relevante informatie. In jouw geval kan dat bijvoorbeeld zijn welk brandprogramma je gebruikt, ofdat normale data CD's wel werken, welk brandprogramma je gebruikt, sinds wanneer je dit probleem hebt (wat heb je veranderd sinds..), etcetera.
Pas je topicstart nog even naar bovenstaande info aan, en verder wens ik je veel plezier op GoT :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic is gesloten.