[CSS] css-bestand kiezen dmv request

Pagina: 1
Acties:

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zit hier al de hele tijd mee te rotzooien, en het wil maar niet lukken. Ik wil graag dat je als adres bijv. dit kan typen: http://www.blaat.nl/index.htm?style=default, en dat ie dan default.css laadt om zo het uiterlijk van de pagina te bepalen. Uit dit topic (wel 2 jaar oud, maar het beste wat ik kon vinden met de search) heb ik een stuk code gehaald die dit zou moeten doen, maar tot zover is dit me nog niet gelukt.

originele code uit het topic:
code:
1
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<%= Request("cssfile") %>" />

aangepaste code voor mij zou dan moeten zijn:
code:
1
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="<%= Request("style") %>" />

Nou moeten jullie ten eerste even weten dat ik geen asp/php kan (tenminste, nog nooit geprobeerd :)). Ik vroeg me af of je deze requests dus ook met html kan doen, en of jullie me konden helpen met een werkende code.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:X

Gebruik dan tenminste Request.Querystring ipv Request
dit terzijde....

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Alleen met HTML kan, maar dan niet voor IE - je kan namelijk met alternate stylesheets werken. Met wat javascript kan je dat ook in IE werkend krijgen en persistant maken dmv cookies, check deze link maar eens: http://www.alistapart.com/articles/alternate/

Persoonlijk zou ik toch voor een serverside oplossing gaan met PHP of ASP

Intentionally left blank

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
gorgi_19 schreef op 27 december 2003 @ 13:39:
:X

Gebruik dan tenminste Request.Querystring ipv Request
dit terzijde....
ik had dit idd al gelezen in de FAQ, maar aangezien het niet in dat topic stond, had ik het nog niet veranderd...
crisp schreef op 27 december 2003 @ 13:41:Persoonlijk zou ik toch voor een serverside oplossing gaan met PHP of ASP
Ik wil het best met ASP doen (ik gebruik sowieso Dreamweaver, dus een standaard ASP pagina openen kan ik nog wel :)), maar ik weet dus niet of dat me dan lukt (ik weet niet hoeveel verschil er zit tussen HTML en ASP...)

[ Voor 41% gewijzigd door Tsunami op 27-12-2003 14:09 ]