Toon posts:

voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje, ik ben een eigen case aan het maken, nou heb ik erg veel interne dingen in me kast zitten, die passen niet allemaal op mijn 550watt voeding, nou heb ik er over zitte nadenken om een 2de voeding er bij te kopen, maar hoe laat ik die tegelijk aan gaan met me andere voeding???? of kan ik dan gewoon beter soon dure dualvoeding kopen? 8)7

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

wat heb jij er allemaal in zitten dan dat 550 W niet genoeg is?? 10 harde schijven?? Ik zou eerst eens nadenken of het echt nodig is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16
Het lijkt me sterk dat je zóveel onderdelen hebt dat je voeding het niet trekt. Als je bedoelt dat je te weinig stekkers hebt dan is het niet echt nodig om een nieuwe voeding te kopen. Er zijn vast wel extra stekkers te vinden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er 12 hd in zitten 1 dvd speler 1 brander 1 dvd brander 1 floppydrive 1 6in1 cardreader me 6 fans me ati 9800 xt (all mijn schijfen zijn allemaal in gebruik met films software muziek enz

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Moet kunnen hoor.......HDD's gebruiken maximaal zo'n 15 watt geloof ik en als je ze dus allemaal maximaal belast tegelijkertijd kom je op zo'n 180 Watt wat nog zo'n 370 Watt voor de rest over laat....lijkt me zat. En anders gewoon proberen voor je geld gaat uitgeven.

Verwijderd

Topicstarter
zo als je kan zien gebruik ik best wel veel en ik weet zeker dat mijn voeding dit niet gaat trekken

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:24

_Ernst_

Mark It Zero!

Je kunt de voedingen tegelijk aan laten gaan door de 2 groene draadjes in de atx connector met elkaar te verbinden, en dan tussen de groene van de 2e voeding een diode te zetten. Maar gebruik voor de grap een de
Search eens , ik krijg een heleboel resultaten :)
Maar ik denk dat een 500 watt voeding van een goed merk dit ook wel gaat trekken

Last.fm

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laat me raden, je hebt een Q-tec voeding.
Die trekt het niet nee. Als ik jou was zou ik kijken naar een Antec Truepower 400watt of een vergelijkbare voeding. Deze leveren ook daadwerkelijk 400 watt en trekt je bak makkelijk.

kijk ook eens in dit topic
Welke voeding heb ik nodig? Deel 2

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 27-12-2003 12:07 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11
Zie het welke voeding topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.