Toon posts:

Nog steeds problemen met Underground Online!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds problemen met need for speed underground online :(, ik heb heb de topic van Terr helemaal doorgelezen en heb alles geprobeerd maar niks hielp:'(.

Ik zit nu steeds met het probleem dat ik hem niet online kan spelen, ik heb het spel al "tig" opnieuw geinstalleerd, de patch ook al een aantal keren etc, etc.....
En ik heb het spel zelfs origineel en het werkt voor geen meter....... |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 11:56 ]

Verwijderd

Mhmm, probeer hem eens in de Wasmachine te gooien... wil nog wel eens helpen.... :P

Probeer eens een windows reinstal??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 12:00:
Mhmm, probeer hem eens in de Wasmachine te gooien... wil nog wel eens helpen.... :P

Probeer eens een windows reinstal??
Een Windows Reinstall is dus geen oplossing voor zijn probleem he....... 8)7

Hoe bedoel je je kunt niet online spelen? Krijg je een foutmelding? Hoe heb je verbinding (direct, router etc)?

Beetje meer info kan geen kwaad ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 12:01:
[...]

Een Windows Reinstall is dus geen oplossing voor zijn probleem he....... 8)7

Hoe bedoel je je kunt niet online spelen? Krijg je een foutmelding? Hoe heb je verbinding (direct, router etc)?

Beetje meer info kan geen kwaad ;)
Als ik het spel opstart kan ik de patch installeren en hij geeft keurig aan dat alles is geinstalleerd. Maar als ik het spel weer opstart moet ik weer opnieuw de patch downloaden.... Dus dit schiet niet op. Tevens heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd van Terr, maar niets helpt.... En ik heb mijn systeem net opnieuw geinstalleerd en draai op Windows XP Pro NL, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. En ik heb een direct internet verbinding. (ADSL)

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik eindelijk antwoord op de vraag hoe ik Need For Speed Underground over LAN kan spelen, :*) maar dan krijg je weer het probleem dat je met LAN eerst op ''play online'' moet drukken en een nieuwe account moet aanmaken. |:(

maar 1 probleem als je niet online kan dan hoe moet je dan LAN spelen? :?

Verwijderd

Het is zo makkelijk te vinden wat je precies moet doen. Wij zijn geen helpdesk die alles voor je gaan opzoeken/regelen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou..... zo makkelijk is het blijkbaar niet :( want ik heb alle topic al doorgelezen over Need For Speed Underground..... ik heb de patch gedownload en geinstalleerd en nog vraagt het spel om een patch..... :/

Dus dan vraag ik mij af waar het hem dan in zit.... :? ik heb alle informatie geprobeerd, maar helaas het hielp tot nu toe nog niks....

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

JdM

Humbled

Ik heb hier hetzelfde probleem , in dit topic zou het probleem worden opgelost, ware het niet dat een mod hier de tool heeft verwijdert, was het een illegale tool offe? please help , ik wil ook online kunnen spelen en heb dus hetzelfde probleem :(

Verwijderd

als je gebruik maakt van het programma "netlimiter" moet je deze helemaal deinstalleren. Alleen afsluiten helpt dus niet. Bij mij werkte het ook.....
Pagina: 1