Ik had op de HCC dagen een celeron2 700 gekocht met de gedachte deze op m'n Abit ZM-6 te prikken (ZX, s370). Dit werkte niet en na een beetje hier en daar gekeken te hebben besloot ik een hoop gesoldeer te voorkomen en 'm op 1 van m'n Abit BH-6 ('k heb er 2) te prikken.
Na alle2 mijn BH-6jes gesloopt te hebben
(1 flashfout + 1 dooie mammaplank) zat ik hier met een Celley700 waar ik geen mb voor heb..
Dus wil ik nu een niet al te duur (tis niet mijn pc) mb. Ik d8 aan een BX chipset, maar dan moet ik de garantie hebben dat ie werkt met een Celley2 700... 815 is net ff boven m'n budget en aan VIA chipsets heb ik een hekel...
Graag dus suggesties welk mb ik kan kopen. Ik zou het op de pc-dumpdag of evt. 2dehands kopen dus als je nog wat hebt laat me maar ff weten!
Na alle2 mijn BH-6jes gesloopt te hebben
Dus wil ik nu een niet al te duur (tis niet mijn pc) mb. Ik d8 aan een BX chipset, maar dan moet ik de garantie hebben dat ie werkt met een Celley2 700... 815 is net ff boven m'n budget en aan VIA chipsets heb ik een hekel...
Graag dus suggesties welk mb ik kan kopen. Ik zou het op de pc-dumpdag of evt. 2dehands kopen dus als je nog wat hebt laat me maar ff weten!