project ufo

Pagina: 1
Acties:

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 20:17
Wat ik me afvroeg ?
Is mijn projectje wat voor de voorpagina?
Het wordt met live webcam beelden op mijn site gebroadcast, er worden fotoos in een nieuw topic geplaatst.
Met als doel door samenhorigheid enkele oc records te behalen
Alles met eigen middelen en bij mij thuis maar wel met heel leuke oc spullen, of de records lukken? maar in ieder geval wel een leuk tweak dagjes
Dit wordt as zondag de 28 ste gehouden

voor meer info :

project UFO

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Kan op zich wel een leuk verhaal worden lijkt me, maar liever een verslag achteraf met wat jullie gedaan / bereikt hebben dan vooraf over wat de bedoeling is :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• petervandamned
Het wordt juist live gebracht :) Das het leuke ervan

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Tja, ik wil 't wel in een nieuwspostje gieten... Maar ik zie er niet echt het voordeel van in om het live te volgen, op de url die je meestuurt zie ik links een donker beeld met de datum bovenin en rechts zie ik een lege werkkamer. Niet echt bijster interessant dus (at the moment), daarom vind ik het ook beter om te wachten tot het resultaat er is :)

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Ik denk ook dat het handiger is om pas achteraf een vermelding te maken, omdat je dan zeker weet of je leuke resultaten hebt behaald. Bovendien moet je je niet vergissen in de publiciteit die je kunt verwerven met een topic hier op GoT. Misschien is een vermelding op de frontpage überhaupt wel te ambitieus ;).

http://twitter.com/randalpeelen

• petervandamned
Jimmy Pop schreef op 27 december 2003 @ 19:02:
Ik denk ook dat het handiger is om pas achteraf een vermelding te maken, omdat je dan zeker weet of je leuke resultaten hebt behaald. Bovendien moet je je niet vergissen in de publiciteit die je kunt verwerven met een topic hier op GoT. Misschien is een vermelding op de frontpage überhaupt wel te ambitieus ;).
Ik vind het jammer dat een website met de naam tweakers een tweakprojekt in Nederland juist niet wat extra aandacht geeft. Maar hier zijn al diverse discussies over.
Achteraf resultaten melden okay maar dan mist juist de beginnende doelgroep en de afgedwaalde de samenhorigheid die dit project ook bied.
Er gebeurt al juist zo verdomde weinig in Nederland op dit gebied, in vergelijking met buitenland.
Met ambiteus heeft het totaal niks van doen :z, wereld schokkende records zullen niet behaald worden gezien de hoeveelheid sponsoring de top jongens hebben. Wij gebruiken onze eigen spulletjes en hier en daar mogen we wat kleine zaken lenen van 2 bedrijven waar ik toevallig vrienden heb werken. Kortom alles komt uit eigen zak en dat wilde we delen.
Jupiler schreef op 27 december 2003 @ 18:56:
Tja, ik wil 't wel in een nieuwspostje gieten... Maar ik zie er niet echt het voordeel van in om het live te volgen, op de url die je meestuurt zie ik links een donker beeld met de datum bovenin en rechts zie ik een lege werkkamer. Niet echt bijster interessant dus (at the moment), daarom vind ik het ook beter om te wachten tot het resultaat er is :)
Stond ook test boven 8)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Kijk, we willen wel melding maken van je project (als ik even uit naam van de FP-crew mag spreken). Maar zelfs nu er *iets* te zien is op de cam vind ik 't nog steeds niet interessant genoeg om *nu* op de FP te verschijnen. Links zie ik een bijzonder vage afbeelding van een PC met een Prometeia-slang naar de CPU (bureaustoel staat voor de rest) en ik zie je d'r af en toe naar kijken (leuk petje btw :+). Rechts zie ik al even vaag twee gozerts rond een tafeltje zitten, die cam is al sinds 11.15 niet meer ververst.

De nieuwswaarde is op dit ogenblik dus ongeveer nul. Als we je nou met de dremel aan de slag hadden kunnen zien, of als je je Prometeia volop aan het modden was, dan zou 't interessanter geweest zijn. Maar ik denk dat slechts heel weinig tweakers gekluisterd aan hun beeld zullen zitten om jou tussen een bakje koffie door af en toe wat aan de PC te zien werken ;)
Pagina: 1