USB rumblepad probleem

Pagina: 1
Acties:

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 19:53
Beste mensen

Ik ben in het bezit van 2 rumble joypads voor de pc, te weten de speed-link bullfrog en de thrustmaster dual power 3. Als ik deze joypads gebruik in een spelletje waarbij ik de rumble niet gebruik dan is er niets aan de hand. Wanneer ik de rumble drivers installeer dan loopt het spelletje wat rumble gebruikt op een gegeven moment vast, en gaat pas weer door wanneer ik de stekker van de joypad er uit trek. Het is bij mijn weten geen driver conflict, want ook afzonderlijk lopen de spellen vast. Ik heb voor de rest geen andere problemen met mijn systeem, alles loopt normaalgesproken als een speer.

De firestorm verbruikt 400 mA en de bullfrog 500mA, het maakt niet uit of ik verschillende USB poorten gebruik (6x; 4x op achterkant; 2x op voorkant). Ik heb alle nieuwste drivers/firmwares/biossen

Leadtek Nforce2 IGP/MCP-T
AMD 2000+
512MB (2x 256)
80gb hd, 8mb cache
SB: Audigy
WinXP pro SP1

Verwijderd

Ik heb van de week een Philips USB toUcam 2 Pro aangelsoten op een P3-866. Bij de hoogste frames instelling kreeg ik een fout melding van Windows XP-Pro dat er te weinig bandbreedte beschikbaar was voor de cam over deze USB poort. Tevens loopt over dezelfde USB poort een draadloos Logitech toetsenbord.

De cam verhuist naar een ander USB poort, geherinstallerd en het probleem was verholpen. Mogelijk is dit probleem ook van toepassing op jouw probleem.

Just a thought.

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 19:53
KinG PopLa schreef op 27 december 2003 @ 02:23:mA en de bullfrog 500mA, het maakt niet uit of ik verschillende USB poorten gebruik
nm