[detonator] Resolutie niet aan te passen...

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19
Ik gebruik een MSI GF4 MX440 kaartje met een Sony TFT en een Sony CTV op de TV-Out (zie ook sysspecs hieronder). Bij gebruik van Detonator 52.16 krijg ik wel de TFT als primary display op 75Hz maar als ik 'm als secondary wil doen draaien krijg ik geen mogelijkheid boven de 60Hz.

Dit terwijl als ik de TV als secondary draai er vervelende glitches bij het afspelen van divx/xvid optreden (die niet verdwijnen door een ander codec - vanalles geprobeerd - dacht eerst dat het 'm daarin zat.

Thx in advance for any help en alvast een gelukkig 2004 gewenst aan mijn fellow-tweakers ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

LCD monitoren verversen niet echt maar veranderen alleen de pixels die ook daadwerkelijk een andere kleur dienen te krijgen. Normaalgesproken gebeurt dat op een frequentie van 60Hz dus dat klopt met wat je in de driver kan regelen.

Om van die glitches af te komen zou je een andere driver kunnen proberen om te kijken of dat een oplossing is. Maar je zou ook kunnen kijken of een beter afgeschermde kabel wel werkt ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19
mmm...Wist niet dat dat bij een TFT anders lag (logisch, dat wel) maar vind het dan toch opmerkelijk dat ik van een bepaalde streepvorming af ben als ik 'm op 75Hz instel ipv op 60Hz... 8)7 :?