Toon posts:

[p4p800] asus komt met AIBooster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met toestemming van ReemF start ik deze topic

mijn excuses voor de foute start ervan maar nu weer ontopic:

hoi, heb een nieuwtje...

asus heeft een AIBooster dat alleen nog maar voor p4p800 is geschreven op hun site gezet. http://www.asus.com.tw/su...me=AiBooster_v1_01_00.zip

er is ook een PDF file beschikbaar mocht je niet helemaal uitkomen met de installatie en uitleg http://www.asus.com.tw/su...=2&f_name=AIBooster_u.pdf

met deze tool kan je in windows overclocken zonder helemaal naar bios te moeten gaan. er zitten nog wat andere extra features in wat ook in asus probe zit.....

je moet wel MINIMAAL biosversie 1012 hebben....
Afbeeldingslocatie: http://www.myimager.com/uploads/AIBooster_6223410848_73745.JPG

overigens krijg ik diverse foutmeldingen, blijkbaar kinderziektes, weet niet of het aan software ligt of aan mijn computer... dus fludizz je mist nix :P ....

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 00:54 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vraag me nu af, _als_ dit progje een succes word, of ze deze tool nog gaan uitbrengen voor de oudere moederborden (als in de A7Vxxx serie mobo's)... Dit is opzich wel handig, maar ik vraag me af of het nu gaat leiden tot het punt dat n00bs denken van "Goh, dat is makkelijk, laat ik et ook es doen!"...

Verder interessant progje, alleen jammer dat ik hem niet kan gaan testen (heb geen P4) Hoop dat dit wat is. Iedere keer dat gedoe met de BIOS als je ze te strak hebt staan, nu is het reboot en je kan weer beginnen...

edit:

offtopic:
ik zal die voor de NForce mobo's gezien hebben... /me heeft dus weinig hoop dat voor de andere mobo's nog een versie uitkomt

[ Voor 15% gewijzigd door Fludizz op 27-12-2003 01:03 ]

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:19
Zo iets is er dus al lang voor de NF2 mobo's van ASUS en andere merken.
Bij mij werkt het prima op een A7N8X-deluxe mobo.

Het progsel heet NVIDIA System Utility en is hier neer te halen.

Lekker!

Verwijderd

Topicstarter
aha dus asus kwam met een eigen versie, maar waarom alleen de P4P800? affijn het ziet allemaal heel mooi en leuk uit maar die foutmeldingen elke seconde met ", is not ä valid integer value" hangt me de keel uit. en deze topic bestaat alleen maar omdat deze onderwerp altijd werd aangehaald in andere topicjes maar nooit een eigen topic kreeg....

edit: ik zie net dat die link hierboven alleen voor NFORCE bordjes is

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 01:08 ]

• Fludizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 01:04:
[..]

fludizz hier boven zie je toch een proggie wat jij ook kan gebruiken.... :)
was het maar waar :) * Fludizz heeft A7V333, niet de A7N8X... :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Fludizz op 27-12-2003 01:07 ]

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik krijg ook lgeio foutmeldingen....

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:24
Jammer dat dit progje alleen met de p4p800 werkt (865 chipset).
Zijn er zulke programma's voor bijv. een P4PE met de 845PE chipset? Of nog algemener?

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 00:14:
overigens krijg ik Diverse diverse foutmeldingen, blijkbaar kinderziektes, weet niet of het aan software ligt of aan mijn computer... dus fludizz je mist nix :P ....
Diverse 8)7

Bedoel je zo iets :? :
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/9W6J039R29/picserver.jpeg

Dat ze dit op hun site durven te zetten, hier is dus echt niet mee te werken. Hopelijk merken ze het snel.

[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 29-12-2003 00:06 . Reden: Plaatje wat "gebruiksvriendelijker" gemaakt ;) ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 13:59

CodeIT

Code IT

Jep hier hetzelfde probleem, alleen maar die , errors! :( Hebben jullie een Nederlandse Windows of Engelse?
Wel slecht dat ze het niet even testen voor ze dit soort rommel online gooien, van Asus verwacht je toch wat meer.
Ik zelf heb de Nederlandse XP, ik denk dat je met de Engelse meer kans hebt...

[ Voor 16% gewijzigd door CodeIT op 29-12-2003 00:04 . Reden: eigen config geadd ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb een Nederlandse WinXP Prof.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Dit word strax leuk doordat je mensen krijgt die nog nooit van overclocken gehoord hebben en dat ding gelijk op het maximum gooien. :X

Verder wil ik wel eens weten of de garantie op de moederborden blijft aangezien het programma door asus zelf is uitgegeven.

Verwijderd

Topicstarter
garantie? asus zet ZELF in de bios 30 % overclocken. als ze nou durven te zeggen dat we hiermee onze garantie verspillen......

enfin diezelfde legio foutmelding kreeg ik dus ook, alleen als je heel snel wegklikt kan je 1 en ander bekijken en het zag er erg goed uit, zeer uitgebreid....

ik schaam me dat ik een topic opende hierover zonder het eerst volledig te testen. sorrie jongens, maar ik wist niet zeker of het aan mij lag of aan de programma zelf want ik had ook nog de nieuwste asus probe op de achtergrond draaien... het uninstalleren daarvan hielp niets. wie heeft al naar asus gemaild over deze bug?

edit1: ik heb asus net gemaild en ik hoop dat jullie dit ook doen....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 08:22 ]

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

JanTenHove schreef op 28 december 2003 @ 23:57:
Jep hier hetzelfde probleem, alleen maar die , errors! :( Hebben jullie een Nederlandse Windows of Engelse?
Wel slecht dat ze het niet even testen voor ze dit soort rommel online gooien, van Asus verwacht je toch wat meer.
Ik zelf heb de Nederlandse XP, ik denk dat je met de Engelse meer kans hebt...
Ik krijg ook deze errors. als je in je configuratiescherm - landinstellingen het decimaalteken een punt maakt en groeperingsteken een komma zijn je problemen verholpen (voor dit proggie dan).

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Verwijderd

Topicstarter
FendtVario schreef op 30 december 2003 @ 15:10:
Ik krijg ook deze errors. als je in je configuratiescherm - landinstellingen het decimaalteken een punt maakt en groeperingsteken een komma zijn je problemen verholpen (voor dit proggie dan).
nergens in configuratiescherm-->landinstellingen vind ik iets met decimaalteken en groeperingsteken........?

edit1:
offtopic:
ik ga een bril kopen....

ok hij doet ut. moooiiiiii leuk, tof, vet en gaaf :*)

ff rond snuffelen in het proggie...

edit2: als je te ver gaat met overclocken loopt ie gigantisch vast en kan je niks anders meer dan resetten. toch niet zo handig als ik dacht....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 20:25 ]

• CookiePower
  • Laatst online: 18:39

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 18:48:
[...]

nergens in configuratiescherm-->landinstellingen vind ik iets met decimaalteken en groeperingsteken........?
Bij het tabblad getallen :)
Pagina: 1