Toon posts:

waar plaats ik mijn nieuwtje nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwtje over mobo p4p800. ze (asus) hebben een proggie op internet gezet waarmee je niet meer helemaal naar de bios hoeft gaan om te overclocken.

nu heb ik de keus uit search gebruiken en het in meest in de buurt komende topic flikkeren. (al gekeken, 1 topic kan nog net, maar is op slot gegooid)

of

ik open een gloednieuw topic maar waar? in DHO (diehardoverclocking) of in PMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ik zou hem in DOC zetten, juist omdat het over overclocken gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, meuktracker geen ervaring meej maar ik zal het proberen... oke komt in doc

edit: ben geen lid van tweakers.net

iemand anders meukt dit wel voor me :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zal eerst even met collega DOC-moderators overleggen of het in DOC kan (en of het niet al voorbij is gekomen), Erkens beslist daar niet over aangezien hij geen crew is.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ReemF schreef op 27 december 2003 @ 00:10:
Erkens beslist daar niet over aangezien hij geen crew is.
wie zegt dan dat ik dat beslis, ik geef enkel aan dat ik persoonlijk zoiets in DOC zou hebben gezet, niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shit :? ik heb hem al geplaatst :? dit heb ik niet gelezen reemf

1000 maal sorrie.....

post is leeggehaald in afwachting op jou of 1 van je collega's

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Erkens schreef op 27 december 2003 @ 00:11:
[...]

wie zegt dan dat ik dat beslis, ik geef enkel aan dat ik persoonlijk zoiets in DOC zou hebben gezet, niets meer niets minder.
Het zou misschien kunnen dat mensen het gaan denken aangezien 50% van jouw posts in Lieve Adjes staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dames ga eens uit mekaar.... wat boeit het waar die jongen het meest post. ik kan lezen en er staat geen admin of mod naast zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Yep, en Mr TweaK neemt op basis van dat aangeven zijn beslissing. Echter heet dit subforum niet voor niets Lieve Adjes, waar men vragen en opmerkingen richting crew doet. Als anderen daar dan op reageren terwijl dat niet van de crew zelf af komt, kan het zijn dat iemand de verkeerde beslissing neemt of ergens fout over geïnformeerd wordt. En dat is natuurlijk niet de bedoeling van Lieve Adjes :)

Aan Mr TweaK: Over dat software tooltje wat je bedoelt is al vaagweg een aantal keer gesproken in DOC maar heeft nog geen eigen topic, dus bij deze kan je er een topic over openen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Genghis Khan schreef op 27 december 2003 @ 00:19:
[...]

Het zou misschien kunnen dat mensen het gaan denken aangezien 50% van jouw posts in Lieve Adjes staan...
is het weer Erkens-bash tijd geworden?
in LA staan ongeveer maar 16% van mijn posts, als je niet weet waar je het over hebt moet je je mond houden, ik probeer alleen te helpen daar waar ik dat kan
ReemF schreef op 27 december 2003 @ 00:22:
Yep, en Mr TweaK neemt op basis van dat aangeven zijn beslissing. Echter heet dit subforum niet voor niets Lieve Adjes, waar men vragen en opmerkingen richting crew doet. Als anderen daar dan op reageren terwijl dat niet van de crew zelf af komt, kan het zijn dat iemand de verkeerde beslissing neemt of ergens fout over geïnformeerd wordt. En dat is natuurlijk niet de bedoeling van Lieve Adjes :)
goh, waarom kunnen wij hier dan reageren, overignes kan iedereen duidelijk zien dat ik (gelukkig) niet bij de crew hoor ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Erkens op 27-12-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dicht, moddergooien doen jullie maar buiten in de zandbak :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ik wilde nog even wat toevoegen:
Erkens schreef op 27 december 2003 @ 00:22:
...
goh, waarom kunnen wij hier dan reageren, overignes kan iedereen duidelijk zien dat ik (gelukkig) niet bij de crew hoor ;)
Alle users kunnen hier natuurlijk reageren, voor het geval ergens een discussie ontstaat waarbij men denkt dat men een nuttige bijdrage kan leveren. Verschillende zaken kunnen best user-input nodig hebben om ervaringen en opmerkingen vanuit user-oogpunt toe te kunnen voegen. Maar dat is bij dit topic helemaal niet het geval: het is een vraag aan de crew. Maar zoals je aan Mr TweaK's reply kan zien had hij het topic al geplaatst nog voordat er uberhaupt crew had gereageerd. Ook al is het zichtbaar dat je geen crew bent Erkens, toch nemen mensen beslissingen nav jouw goedbedoelde posts. En dat kan soms niet helemaal in lijn liggen van crew-bedoelingen.

In dit geval is het niet zo'n ramp aangezien het onderwerp inderdaad een topic in DOC verdient, echter moet er opgepast worden dat relatief 'nieuwe' users (want dat is Mr TweaK) maar ook andere users geen beslissingen nemen of bepaalde info krijgen over een onderwerp, terwijl dat helemaal niet vanuit de crew wordt gemeld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.