Toon posts:

[XP] Filesize simuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het bij Linux (en Unix enzo?) mogenlijk is een bestand aan te maken en het dan zelf een filesize mee te geven....Bijvoorbeeld: je maakt een .txt en zegt dat het 20GB is.....

Kan dit ook met WinXP...en zo ja, hoe?

(ik hoop dat het duidelijk is)

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Gewoon files maken met random data erin:

Zoiets: http://mynikko.com/dummy/ of http://www.google.be/sear...ke+dummy+files+size&meta=

Eerst ff googlen kan best nuttig zijn hoor ;)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Ok.....maar het is de bedoeling dat ik een bestand simuleer van 30GB terwijl mijn disk maar 20GB is...dus er moet niet daadwerkelijk 30GB aan data in zitten....het moet alleen zo lijken.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Waarvoor wil je dat dan doen? want ik snap het nut niet echt en ik vraag me ook af hoe je dat onder linux doet. Ik weet wel dat je met dd kleine bestanden vaak kunt herhalen enzo, zodat je wat groters krijgt, maar een filesize emuleren? Wil je dan een file die gewoon random data geeft als je hem leest?

Ik snap het nut niet heel erg....

Verwijderd

Topicstarter
Het moet een bestandje worden van 10Kb ofzo...maar hij moet weergeven dat hij x GB groot is....Het is dus de bedoeling dat hij net moet doen alsof hij erg groot is....hij moet het niet daadwerkelijk zijn.

edit:

Het nut hiervan is om te testen of iemand die dit doet (als het kan) op deze manier binnenkomt bij mijn node, waar de minimale share-grootte 20GB is.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 00:22 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-05 22:55
Voor peer->peer zeker ? :)

edit: te laat...

[ Voor 34% gewijzigd door zetje01 op 27-12-2003 00:25 ]

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
oh als iemand dat echt wil dan kan dit toch wel?

Er bestaan toch wel open source DC clients? Daar zou je het dan toch zelf in kunnen programmeren desnoods?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande tips :)

Verder is het niet de bedoeling dat we hier gaan meehelpen aan het cheaten van P2P systemen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.