Vaag afstandsbediening probleem, resetten?

Pagina: 1
Acties:

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:12
Ik heb een vaag probleem met mn afstandsbediening.

Van het ene op het andere moment werkt hij nog maar half. Hij hoort bij mn satelliet ontvanger (philips dsx7072) en het is een 5 in 1 ab. Nu is de satelliet bediening er gewoon mee gekapt, deze staat standaard ingesteld en ik kan voor zover ik weet daar geen codes van veranderen maar t vage is dat de tv bediening wel nog gewoon werkt.

Ik heb al andere (volle) batterijen erin gedaan, batterijen eruit gehaald (15 min ong.) tv code opnieuw ingevoerd maar ik krijg nul komma nul reactie.

Als ik de codes opvraag welke ingeprogrameerd zijn (sat standaard, tv zelf gedaan) geeft die wel een ir-code aan (0700) en voor tv een andere code dan die ik net ingevoerd heb. Dit gedeelte snap ik niet, satelliet code kan ik als ik het goed heb niet veranderen en tv code geeft die aan maar dat is een andere code dan dat ik ingevoerd heb, ik vermoed dat t iets met de chip (eeprom?) te maken heeft.

Heeft iemand zoiets eerder gehad? Weet iemand een Resetcode oid.?

Verwijderd

In veel universele AB's zitten 2 batterijsets. 1 voor de werking, en 1 om je codes te onthouden.

Ontkoppel ze allebei en je apparaat is gereset.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:12
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 04:59:
In veel universele AB's zitten 2 batterijsets. 1 voor de werking, en 1 om je codes te onthouden.

Ontkoppel ze allebei en je apparaat is gereset.
ik heb ze er nu de hele nacht uitgehouden en het is opgelost :). Dus kan best klopppen wat je zegt, maar je moet ze er dus behoorlijk lang uithalen, iig langer dan wat ik gister geprobeerd had ( 15 a 30 min).