May the force be with you!!
Ja, een "gewone" LG monitor 17''
99,99% kans dat het gewoon je monitor is die niet meer aan kan, als die niet meer kan dan zal windows ook niet meer mogelijkheden laten zien
en anders heb je de verkeerde drivers voor je beeldscherm geinstalleerd, probeer eens op advanced te drukken dan monitors en dan 'hide modes that my monitor cannot display' wegvinken (sorry kweet niet hoe het bij de nederlandse windows is)
en anders heb je de verkeerde drivers voor je beeldscherm geinstalleerd, probeer eens op advanced te drukken dan monitors en dan 'hide modes that my monitor cannot display' wegvinken (sorry kweet niet hoe het bij de nederlandse windows is)
Ik heb een LG studioworks 77i
Ik dacht dat windows dan wel gewoon alle resoluties zou laten zien. Maar blijkbaar dus niet...
Ik dacht dat windows dan wel gewoon alle resoluties zou laten zien. Maar blijkbaar dus niet...
Verwijderd
je hebt dit zelf ook kunnen onder zoeken, als je wat meer op ie had rond gekenen zo als de site van waar je de videokaart van daan hebt en naar de site waar je je beeldscherm vandaan hebt, dus deze topic was eigenlijk on nodig
mmm sorry dan. Dit had ik over het hoofd gezien......
Pagina: 1