Toon posts:

Dreamweaver MX Cannot Determine remote server time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers!

Ik zit met een probleempje!
Ik heb zelf een homepage gebouwd [http://kevin.detoekomst.com] en nu zit ik dus met een probleem:

Ik gebruik Dreamweaver MX 2004, ik had nooit problemen met uploaden oid maarnu:

Dreamweaver Cannot Determine The Remote Server Time. The Select newer and synchronize commands, will not be available.

Ik snap er niets van, k heb 'm opnieuw geimporteerd via Dreamweaver [m'n website] En hij blijft die error geven, k kan bepaalde pagina's nog wel uploaden, maar bijvoorbeeld "over mij" niet meer:S

Wat moet ik doen, om hem toch wel weer draaiend te krijgen, k heb via zo'n HEX editor geprobeerd wat er stond, uppercase veranderen in Lowercase, k kon niets veranderen in die HEX Editor, iemand suggesties? :'(

Alvast Bedankt voor jullie Reacties! :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 23:23 ]

Verwijderd

*knip*

(volgens mij werd mijn page niet helemaal goed opgebouwd, miste de helft! Sorry voor de loze reactie)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 23:25 ]

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik gebruik ook MX en kwam dit probleem ook tegen, maar bij mij werken alleen de synchronize en newer commands niet goed meer (zoals ook in je foutmelding staat). Maar ik kan nog wel de pagina's met put uploaden zonder problemen. Gewoon op het blauwe pijltje raggen dus, of [ctrl]+[shift]+[u]

[ Voor 6% gewijzigd door Fantomas op 26-12-2003 23:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
even een toevoeging: Als ik dat negeer, zegt hij terwijl ik (bv Overmij) upload, de volgende melding:

An FTP Error occurred. Cannot put "overmij.html". Acces Denied. The File may not exist, or there could be a permission problem

Verwijderd

Topicstarter
Fantomas schreef op 26 december 2003 @ 23:27:
Ik gebruik ook MX en kwam dit probleem ook tegen, maar bij mij werken alleen de synchronize en newer commands niet goed meer (zoals ook in je foutmelding staat). Maar ik kan nog wel de pagina's met put uploaden zonder problemen. Gewoon op het blauwe pijltje raggen dus.
klopt, maar de volgende kan ik niet uploaden:
- overmij
- Downloads >> Fun

dingen zoals "Home" kan ik wel veranderen ...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ;(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heeft dit niets met elkaar te maken. Ik krijg ook altijd deze 'fout'melding; maar dit heeft echter nooit permissieproblemen tot gevolg :) Heb je al eens een alternatief FTP programma geprobeerd? Op wiens FTP server probeer je bestanden te uploaden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet een andere FTP server geprobeert te gebruiken, omdat ik maar wil, dat dat programma blijft werken, 't zit er tenslotte niet voor niets in!

Ik zal even de gegevens noteren, misschien staat er tòch iets fout ....

Remote Info

Acces: FTP
FTP Host: home.planet.nl
FTP Directory:
login: *gebruikersnaam*
wachtwoord: *******

hoop dat je hier iets mee kan?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit zal ongetwijfeld allemaal kloppen ;) Heb je al eens contact gezocht met planet? Het lijkt mij namelijk niet een probleem waar jij iets aan kan doen..

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gemailt naar planet internet service lijn:

Dit kreeg ik zegmaar als bevestiging:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw vraag ontvangen en u kunt zo spoedig mogelijk een antwoord verwachten.

Met vriendelijke groet,

Servicelijn Planet Internet

even afwachten dus ... hopen op positief antwoord 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog steeds geen mail gehad van planet, misschien omdat het zondag is ... :P
maar: Ik heb zelf een misschien wat hard, maar toch wel werkend iets ondernomen:

namelijk, alles gedownload, van FTP server naar HDD, geback-uped en ergens op m'n HDD opgeslagen...

Toen heb ik alles van de server verwijdert, behalve plaatjes, foto's, de pagina's dus wel

Ik heb de back-ups gebruikt, om m'n website helemaal opnieuw te kunnen maken, en nu ben ik weer online:)

Toch bedankt allemaal voor jullie reacties! :)
Pagina: 1