Banner werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 12:40
Niet dat het me stoort ofzo, maar ik denk dat de admins wel wilden weten dat de banner niet werkt die gaat over " 19 inch, de ideale behuizing" of iets dergelijks.

Het plaatje zie ik niet en die tekst komt er te staan. Erop klikken en dan klikken op "afbeelding weergeven" heeft normaal wel effect, maar bij deze banner 3 keer niet. :)

Ik hoop dat het geen domme instelling ofzo bij mij is, anders sta ik voor lul :P

EDIT:
De banner van de tweakers geheugenshop werkte ook niet, maar deze kreeg ik WEL met "afbeelding weergeven" tevoorschijn :)

EDIT2:
Ik zie de betreffende banner die niet werkt nu helemaal niet meer voorbij komen :?

EDIT3:
Ik zie de banner nu weer, de precieze tekst is "Procase 19" rackmounts - de ideale serverbehuizing en klikken op "afbeelding weergeven" heeft iig nog steeds geen nut :)

[ Voor 50% gewijzigd door Morax op 26-12-2003 23:29 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik heb het idee dat webads vandaag wat brak is; hebben meer mensen deze ervaring?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

jup, zelfde hier

btw hier is het shop.tweakers.net/mem

[ Voor 57% gewijzigd door Wolfboy op 26-12-2003 23:37 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Morax
Verder werken alle banners hier goed, al moet ik die van de tweakers geheugenshop verder nog weleens handmatig activeren.
Dat zijn de enige 2 die hier protesteren :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Morax schreef op 26 december 2003 @ 23:41:
Verder werken alle banners hier goed, al moet ik die van de tweakers geheugenshop verder nog weleens handmatig activeren.
Dat zijn de enige 2 die hier protesteren :)
Inderdaad, dat heb ik dagelijks. En alleen bij de tweakers.net/shop banners.

Ok een mooie: http://www.tweakers.net/g/wpx.gif >:) Maakt wel veel hits bij mij,
zeg maar... He, alleen in de [SS].

LinkedIn WoT Cash Converter

• Morax
Even een kickje, aangezien ik dezelfde banner net twee keer voorbij zag komen terwijl hij nog steeds niet werkt..... Ik weet niet of er Lieve Adjes zijn die het topic überhaupt wel gelezen hebben....... :P

• Harm
  • Niet online
Ja we hebben het gelezen en het is ook gemeld.

• Morax
Als vervolg op dit topic (hoop dat de kick gerechtvaardigt is) wilde ik melden dat de banner van MP3-shopper ook niet werkt. Zelfde verhaal, al 2 keer voorbij gekomen en op "Afbeelding weergeven" klikken werkt ook niet :)

Pagina: 1