Niet dat het me stoort ofzo, maar ik denk dat de admins wel wilden weten dat de banner niet werkt die gaat over " 19 inch, de ideale behuizing" of iets dergelijks.
Het plaatje zie ik niet en die tekst komt er te staan. Erop klikken en dan klikken op "afbeelding weergeven" heeft normaal wel effect, maar bij deze banner 3 keer niet.
Ik hoop dat het geen domme instelling ofzo bij mij is, anders sta ik voor lul
EDIT:
De banner van de tweakers geheugenshop werkte ook niet, maar deze kreeg ik WEL met "afbeelding weergeven" tevoorschijn
EDIT2:
Ik zie de betreffende banner die niet werkt nu helemaal niet meer voorbij komen
EDIT3:
Ik zie de banner nu weer, de precieze tekst is "Procase 19" rackmounts - de ideale serverbehuizing en klikken op "afbeelding weergeven" heeft iig nog steeds geen nut
Het plaatje zie ik niet en die tekst komt er te staan. Erop klikken en dan klikken op "afbeelding weergeven" heeft normaal wel effect, maar bij deze banner 3 keer niet.
Ik hoop dat het geen domme instelling ofzo bij mij is, anders sta ik voor lul
EDIT:
De banner van de tweakers geheugenshop werkte ook niet, maar deze kreeg ik WEL met "afbeelding weergeven" tevoorschijn
EDIT2:
Ik zie de betreffende banner die niet werkt nu helemaal niet meer voorbij komen
EDIT3:
Ik zie de banner nu weer, de precieze tekst is "Procase 19" rackmounts - de ideale serverbehuizing en klikken op "afbeelding weergeven" heeft iig nog steeds geen nut
[ Voor 50% gewijzigd door Morax op 26-12-2003 23:29 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!