Kabel, wanneer eindelijk ??!

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Iemand enig idee wanneer we eindelijk kabel kunnen verwachten in Katwijk ?

Omgeving Leiden dus.
Casema is hier onze kabelexploitant maar die weet natuurlijk van nix...

Chello lijkt me uitgesloten alleen Wannadoo cable misschien.. (ook via Casema..)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Ja, stelletje stinkerds bij Casema (of Wanadoo): er is natuurlijk al enige tijd sprake van 'wanneer in Leiden/Katwijk?' en dan krijg je uiteindelijk een folder in de bus (reclame blijkt later..) en je denkt: goh, da's leuk, nu al kabel! Snel gereageerd, heel formulier ingevuld, blijkt dat het voorlopig nog niet actueel is..

Dus tja, moeilijk.. ze geven heel weinig info hierover en ik denk dat als ze het zelf niet eens weten, dat het dan nog wel even zal duren, benk bang. } :(

Joozle.

Verwijderd

Verwacht niet teveel van Casema/Wannadoo want het is echt kut. Met download accelerator haal ik altijd 7kb/sec soms iets hoger, maar niet meer. En daar betaal je dan 59,- pietermannen per maand voor. Gelukkig krijgen wij in Delft medio 2000 ADSL...adios Casema. Als je toch besluit om bij die BENDE van ELLENDE te gaan, moet je op een aanbieding van ze letten, anders moet je 75,- !!!! inschrijfgeld betalen.....en je bent 25,- aansluit kosten zowieso kwijt.....dus bezint eer gij begint...