[Discussie] I&T splitsen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20
Hi,

ik lees graag op het I&T subforum, allemaal leuk en wel.

Alleen ik vind het een btje achtehaald om de I bij de T te doen ;)

Mss is het wat om een apart subforum te maken voor het internet gebeuren/inet problemen/inet ervaringen...
En dan een apart forum over het GSM gebeuren/trouble shooting etc. (Wat dan wel een forum gaat worden met veel "Het Grote (...) Topic's")

Is dit mss wat?
Gewoon een discussie starten of dit zin heeft ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-12-2003 23:15 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23

crisp

Devver

Pixelated

Dit soort discussie doen we doorgaans in LA

BUG --> LA dus

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Splitsing zou ik niet erg vinden. Alleen mag de T wat mij betreft dan bij GT. Dat forum is door het weghalen van FG toch al wat kleiner geworden. Ik zou het zelf wel leuk vinden in ieder geval.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Internet & Telefonie zijn toch best wel verweven met elkaar en er zijn topics en zaken die raakvlakken met allebei hebben. Denk eens aan Wi-Fi, GPRS, ISP-gebeuren, UMTS, andere nieuwe technologie zoals Voice-over-IP dat allemaal met zowel Internet als Telefonie te maken heeft. Dat is echt niet zomaar te splitsen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

HIValicious schreef op 26 december 2003 @ 23:15:
En dan een apart forum over het GSM gebeuren/trouble shooting etc. (Wat dan wel een forum gaat worden met veel "Het Grote (...) Topic's")
grote topic's :X

lijkt me dat je met een apart forum er juist vanaf bent
Canaria schreef op 26 december 2003 @ 23:18:
Splitsing zou ik niet erg vinden. Alleen mag de I wat mij betreft dan bij GT. Dat forum is door het weghalen van FG toch al wat kleiner geworden. Ik zou het zelf wel leuk vinden in ieder geval.
ik zou eerder "Telefonie" bij GT doen dan "Internet", dat heeft meer connecties lijkt me ;)
je had al ge-edit :P

[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 26-12-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Erkens schreef op 26 december 2003 @ 23:21:
ik zou eerder "Telefonie" bij GT doen dan "Internet", dat heeft meer connecties lijkt me ;)
Had al ge-edit ;)
edit:

hehe, jij dus ook

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 26-12-2003 23:22 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Ik denk dat je meer in de richting moet gaan die ReemF voordraagt: Internet wordt van 'vast' gebruik steeds meer 'Internet Everywhere', en waar kun je dat beter doen dan met een mobiele telefoon? Om maar een voorbeeld te noemen...

Internet & Telefonie zullen steeds meer in elkaar verweven, totdat we een uiteindelijk 'always connected' zijn.
Dat nou de apparaten die daarvoor zorgen steeds meer functies uitdragen en zo een raakvlak met GT vormen; tja... raakvlakken zul je altijd blijven houden tussen de verschillende fora.

Persoonlijk zie ik niet echt een voordeel in waarom je Internet & Telefonie uit elkaar zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefonie mag overal in behalve bij GT. Een telefoon is om mee te bellen en het is geen gadget. Dat moet gewoon een statement zijn. Ongeacht wat voor functies ze er op implementeren.

Dat "kijk mij met mijn telefoon" is van 1997. Dat "hoor mijn ringtone" is van 2000. Nu heeft iedereen een kleurenscherm en polyfone ringtones en ik zie steeds meer mensen (crappy) foto's van elkaar maken met hun foon. Gadget? Nee dus ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 00:02:
Telefonie mag overal in behalve bij GT. Een telefoon is om mee te bellen en het is geen gadget. Dat moet gewoon een statement zijn.
ik vind een telefoon ook een gadget, net als een laptop etc etc. maar dat is hier niet de discussie ;)
dit topic gaat erover of het zin heeft om van IT twee forums te maken, wat volgens mij niet echt kan. Internet en mobiele telefonie groeien namelijk nog veel verder naar elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:20
het is meer zo van door de bomen van het GSM bos kan ik vragen over het gewone internet moeilijker vinden...

ik het zoiets van doe een internet forum maken en gooi daar alle vragen betreffende internet in (dus ook van de GSM's, PDA's, etc)

En een aparte forum voor de GSM's om de vragen over de verschillende mobieltjes te kunnen beantwoorden ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat gezien de aard van de meeste T topics dat het niet echt in GT thuis hoort maar eerder los moet als het al gesplitst moet worden van I&T.

Verder geef ik erkens gelijk met hoeveel die 2 toch aan elkaar gegroeid zijn...
Pagina: 1