Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Athlon 64 Casebadge gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maanden geleden een athlon64 gekocht, helaas is er de sticker van kapot gegaan die ik erbij kreeg. Dit gebeurde omdat ik hem probeerde af te pielen om het op mijn shuttle SN85G4 te zetten.

Ik heb al een google search gedaan naar de AMD sticker shop geweest. Maar ik kan nergens een Athlon64 casebadge vinden die ik kan kopen er was een site die het verkocht maar alleen naar mensen in de VS. Ik weet niet of dit een goede topic ervoor is of dat hij goed zit. Maar ik kan het echt werkelijk nergens vinden en ik vind het zo zonde aangezien die athlon 64 sticker wel mooi is :)

Verwijderd

Probeer het anders eens een mailtje naar AMD. Heel mischien krijg je dr wel een :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een post gemaakt op de Athlon64 support forum, en ook een mailtje naar AMD, maar nog geen antwoord op beide gehad helaas :(

Ik ben ook langs perfect Systems, en de andere sites heen gegaan die ze had. maar geen Athlon64 te bekenen. ik vind het erg jammer :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 22:14 ]

• droeftoeter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 00:34
perfect systems verkoopt badges, misschien heeft die ze?

Verwijderd

Vraag en aanbod :? En anders misschien een custom badge maken :)

Verwijderd

Volgens mij geven ze ze niet meer gratis :(
Tenminste, ik wilde er eentje van AMD Duron maar ik werd helaas verwezen naar de AMD store :'(

Verwijderd

Topicstarter
er staat helaas niks in V&A, en ja AMD verkoopt ze nu helaas nog maar die Athlon64 staat er niet tussen :(

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Stuur een mailtje met de vraag wanneer ze in de amd shop komen en anders maak je er toch zelf 1?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
AMD mailen , met goeie reden krijg je heus wel een stickertje :+.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de literature mensen geemaild aangezien dat zo moest volgende de FAQ van AMD maar moeten we nu wachten of dat klopt :P ik heb ook al geemaild wanneer da athlon64 stickers uitkomen maar nog niets gehoord :(

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

Nou ga je naar gravure.nl en daar maken ze ook voor andere bedrijven case badges ... je kan allicht vragen of ze het willen en kunnen doen ..... moet je wel zelf het ontwerp aanleveren

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 12:25
of kijk even bij www.inkoopacties.net voor een paar euro heb je de sticker met eigen design :7

Digital Media Junkie

Verwijderd

ik had een lieve mail gestuurd naar AMD... dat ik ze helemaal top vond enzo... of ik mss een paar Athlon XP stickertjes kon krijgen...
een stuk of 8 grote XP stickers, een paar kleine en een paar 'Powered by DDR Memory' stickers :)
Maar t was wel een uitzondering hoor ;)

Verwijderd

Ik heb ook een mailtje naar AMD gestuurd dat de sticker al beschadigt was bij aflevering en nu heb ik er dus 2 :+ --> heil AMD _/-\o_ ( AMD 64 sticker offcourse)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2003 11:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
bastard ;)

welke email hebben jullie het naartoe gestuurd? ik heb het naar de literature forum gestuurd want dat moest volgens de FAQ.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 12:13:
bastard ;)

welke email hebben jullie het naartoe gestuurd? ik heb het naar de literature forum gestuurd want dat moest volgens de FAQ.
ik vond ergens in het forum de mail van de clientservice en daar heb ik hem naartoegestuurd. Ik kreeg de dag daarop direct berich dat de stickers on their way waren :+ .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 00:13:
[...]

ik vond ergens in het forum de mail van de clientservice en daar heb ik hem naartoegestuurd. Ik kreeg de dag daarop direct berich dat de stickers on their way waren :+ .
share het email adres ook eens aan mij >:) >:)

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:58
Een jaar geleden was deze pagine nog actief
http://www.amd.com/gb-uk/..._702%5e743%5e4155,00.html

Ik had toen stapels met Duron en Athlon XP casebadged besteld, koste niets. Jammer dat deze pagina "Temporarily Unavailable" is... al een jaar lang.

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

AMD is al een tijdje gestopt met de gratis sticker service, nu kun je ze dus alsnog via een mailtje (en een goed verhaal ;)) aanvragen.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Ik moet ook het email weten! De boxed versie was uitverkocht, En heb toen maar een tray gekocht!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:07:
Ik moet ook het email weten! De boxed versie was uitverkocht, En heb toen maar een tray gekocht!
Ik moet ook het e-mail adres hebben. Voor mijn duron ''applebred'' en athlon mag ik toch wel eentje gratis aanvragen ;) .
Daarnaast wil ik graag zo'n mooie AMD vlag, daar wil ik best voor betalen zelfs, weet iemand waar je die kan halen? 8)

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 16:44
Wat is het e-mail adres??? >:)

• m-m
  • Niet online

m-m

www.amd.com/euroreseller of stuur een mailtje naar AMD of een Nederlandse importeur :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.