Ik ben onlangs overgestapt van een GeForce 3 Ti200 naar een Radeon 9800 Pro. Nu valt het me op dat ik met die Radeon vaker tegen 'problemen' aanloop dan met die GeForce. Zo werkt de gamma settings van ATI niet in een boel games (waaronder o.a. Call of Duty) en werkt FSAA niet bij bijvoorbeeld Midnight Club II (dat er sowieso echt WAARDELOOS uitziet met een Radeon!) en Splinter Cell! Vooral van Splinter Cell had ik schitterende graphics verwacht, maar zonder FSAA valt het zwaar tegen (als je FSAA gewend bent in andere games).
Het lijkt er op alsof game ontwikkelaars meer rekening houden/hebben gehouden met nVidia dan ATI: er zijn meer spelen die niet helemaal 100% lopen of gebruk maken van de opties dan nVidia kaarten. Klopt dat...? Of lijkt het maar zo...?
Het lijkt er op alsof game ontwikkelaars meer rekening houden/hebben gehouden met nVidia dan ATI: er zijn meer spelen die niet helemaal 100% lopen of gebruk maken van de opties dan nVidia kaarten. Klopt dat...? Of lijkt het maar zo...?