Muziek cd speelt niet op Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 749 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Beste tweakers,

Vanaaf een nieuwe cd gehad van Linkin Park. Om precies te zijn het Metoria album van hun. Aangezien ik echt een pc freak ben, heb ik geen stereo meer en luister ik mijn muziek via de Pc.
Nu komt mijn probleem, deze cd is niet af te spelen via de Pc |:( . Er zijn geen muziek bestanden of andere dergelijke bestanden te vinden 8)7 . Ook zijn deze niet verborgen. Het lullige is daarnaast ook nog dat er geen aparte speler op de cd staat waarmee ik deze bestanden kan afspelen. :r

Bekijk screenshot

Via Start.exe kom op uit op de site van Linkin Park en ik wil juist alleen maar de cd afspelen. Hopelijk heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden ;) .

Ik heb al gezocht op Google, maar kwam niet echt een oplossing tegen. Daarnaast was er op GoT wel wat te vinden, maar met een viltstift over me cd geen vind ik geen oplossing!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1021462283.jpg

Alvast bedankt _/-\o_

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, tegenwoordig is het mode om stukjes plastic te verkopen in de CD winkels, i.p.v audio-cd's :/
Kijk maar eens goed op die CD en het bijbehorende hoesje, tien tegen een dat je dit logo er niet op zal aantreffen : Afbeeldingslocatie: http://classicalcdreview.com/cdda.jpg .

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:44
De cd is gemaakt in mixed-mode-cd. Dit houd dus in dat er een track data is, en meestal meerdere tracks audio. Je moet dan denk ik eff de muziek afstrippen met nero of een ander convert programma :P.

Verwijderd

ALs je nu gewoon die CD-speler in Windows gebruikt, herkent hij die niet als een gewone audio-CD? Ik heb dat album nu al een halfjaar, en kan me wel herinneren dat ik hem in men pc heb laten spelen een paar keer.

*offtopic* = Nice album ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Termi schreef op 26 december 2003 @ 22:39:
De cd is gemaakt in mixed-mode-cd. Dit houd dus in dat er een track data is, en meestal meerdere tracks audio. Je moet dan denk ik eff de muziek afstrippen met nero of een ander convert programma :P.
Juist :) En als je dan toch een pc-freak bent, TS, dan gebruik je bijvoorbeeld exact Audio Copy en vervolgens zet je via Lame de data om naar mp3. Kost het meteen niet zoveel ruimte op je hard disk.
offtopic:
Heb hier hetzelfde met de nieuwe LOTR cd...

[ Voor 6% gewijzigd door breinonline op 27-12-2003 16:37 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 11:35
breinonline schreef op 27 december 2003 @ 16:36:
[...]

Juist :) En als je dan toch een pc-freak bent, TS, dan gebruik je bijvoorbeeld exact Audio Copy en vervolgens zet je via Lame de data om naar mp3. Kost het meteen niet zoveel ruimte op je hard disk.
offtopic:
Heb hier hetzelfde met de nieuwe LOTR cd...
mja dan kan ie em net zo goed meteen downloaden

Steam: CatBearCow

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Bartjeuhz schreef op 27 december 2003 @ 16:41:
[...]

niet waar, als hij fan is kan hij de cd ook daarom kopen. tevens kan je het boekje e.d. mooi willen enzo, en de originele cd om af te spelen in je cd drive :)

Verwijderd

Bartjeuhz schreef op 27 december 2003 @ 16:41:
[...]

Met het verschil dat hij hier een copy voor zichzelf maakt voor gebruik en een legale aanwezig is. Dit is dus legaal, kopieren voor doorverkoop of downloaden daarentegen is weer niet legaal.

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 22:42:
ALs je nu gewoon die CD-speler in Windows gebruikt, herkent hij die niet als een gewone audio-CD? Ik heb dat album nu al een halfjaar, en kan me wel herinneren dat ik hem in men pc heb laten spelen een paar keer.

*offtopic* = Nice album ;)
Hey, hartstikke bedankt. Ik speel normaal echt altijd mijn cd's af met winamp en deze kan dus de muziekbestanden op de cd niet herkennen. Echter wanneer ik het probleer in Windows Media Player werkt het perfect. Kan nu dus weer heerlijk genieten van de muziek :Y) .

Andere ook bedankt voor hun reactie's! _/-\o_
Pagina: 1