Toon posts:

Problemen GForce2 MX van Pixelview

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'n gloednieuwe Gforce2 MX 32 MB kaart, van Pixelview, met TV-out. Helaas heb ik er nog niet fatsoenlijk 'n spel op kunnen spelen :'(
Deze kaart zit in de volgende configuratie; Laser 845P PIII 450, 196 MB 100 MHz SDRAM, 15 GB HDD, 3Com Fast Etherlink XL 10/100.
Ik heb de meeste drivers van NVidia geprobeerd, tm. 6.49, incl. de orginele drivers van Pixelview. Ook heb ik DirectX 8 geprobeerd, maar ben weer terug naar DirectX 7a.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want anders heb ik 'n hoop geld weggegooid :(

Verwijderd

Ik weet niet wat je oude kaart was, maar je moet wel zorgen dat alle drivers van je oude kaart zijn verwijderd.
En anders in noodgeval Format C: proberen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 15:55 schreef melanieromy het volgende:
Ik weet niet wat je oude kaart was, maar je moet wel zorgen dat alle drivers van je oude kaart zijn verwijderd.
En anders in noodgeval Format C: proberen
Nee, iedere keer heb ik de oude drivers verwijderd, voordat ik 'n update deed.

Verwijderd

gewoon hd ff formateren en dan kijken of ie werkt.........werkt ie niet kijk dan of de stekkers er goedinzitten.........kijk voor de zekerheid of de voeding genoeg is.....ik weet niet wat je nu hebt als je 230 hebt kan je die misschien vervangen door 300 watt (is maar een suggestie)....Zit de kaart goed in het agp/pci slot?............zijn de bios-instellingen goed?..........als alles goed is.......en hij werkt nog niet kan je de kaart misschien in een anders systeem testen werkt hij daar ook niet........dan is je kaart DEFFECT|:(........KAPOT!|:(
Terug gaan naar de winkel of naar de fabriek.
SUCCES 8-)

Ray

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 18:57 schreef gharay29 het volgende:
gewoon hd ff formateren en dan kijken of ie werkt.........werkt ie niet kijk dan of de stekkers er goedinzitten.........kijk voor de zekerheid of de voeding genoeg is.....ik weet niet wat je nu hebt als je 230 hebt kan je die misschien vervangen door 300 watt (is maar een suggestie)....Zit de kaart goed in het agp/pci slot?............zijn de bios-instellingen goed?..........als alles goed is.......en hij werkt nog niet kan je de kaart misschien in een anders systeem testen werkt hij daar ook niet........dan is je kaart DEFFECT|:(........KAPOT!|:(
Terug gaan naar de winkel of naar de fabriek.
SUCCES 8-)

Ray
Thanx Ray, het zou kunnen dat m'n voeding te licht is, ondanks z'n 300 watt, want ik weet dat die kaarten veel stroom kunnen vreten :(

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ach kom, de core van de GF2(MX) vreet bijna geen stroom. Ik denk toch echt dat het een driver probleem is.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1