Toon posts:

Wat doet zo'n pc boost proggamma nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maat van mij kwam vanmiddag aanzetten met het programma speederXP.

http://www.speederxp.com/en/details.htm

Ikzelf ben echter niet zo'n voorstander van al dat soort extra programma's.

Ik houdt het liefst mijn startup zo schoon en mooi als mogelijk.

En ik kijk er helemaal argwanend tegenaan omdat ik dagelijks klanten zie voorbijkomen die met allerlei sh*tzooi op hun pc komen aanzetten die hun pc zoo traag maken.

Wat volgens hun een internet versneller is en een handig tooltje om dit te doen en super is voor dat.

Dus mijn vraag wat doet het werkelijk want op de site is er weinig over te vinden.

Verwijderd

Tja heb in de loop der tijden al een aantal van dit soort software geprobeert met als resultaat 0 komma bloeddruk.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 18:07
hoogst waarschijnlijk is dat gewoon iets dat de prioriteit van een programma hoger zet, en normaal gezien merk je daar helemaal niets van (tenzij je graag in de background dvd's comprimeerd ofzo :) )
ik vind het schandalig dat ze voor zo'n prullen dus geld durven vragen (het is shareware)

edit:
gevonden in de faq:
Will the SpeederXP harm my computer from over clocking?
No, it will not harm your computer because it does not over clocking your computer, but change your software speed.

software speed: waarschijnlijk een mooi woord voor priority

[ Voor 33% gewijzigd door Mayco op 26-12-2003 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het op mijn andere computer geprobeerd, ga het toch nie op mijn hoofd pc proberen.

Maar je pc loopt er hyper van alles gaat letterlijk 2 x zo snel door.

En ik bdl nietd dat het er echt 2 x zo snel door loopt.

Alles loopt er lachwekkend sneller door., animaties ed maar het laden etc niet echt.

Figuurtjes in spelletjes die rennen oppeens 2x zo snel.

Ik denk dat ze met de realtime knoeien.

Dat figuurtje bovenin de got knippert dubbel zo snel met zijn ogen, het lijken wel cursortjes.

Dat figuurtje _/-\o_ bid zo snel dat het zou kunnen dienen als een ventilator.
|:( Dit figuurtje bonkt zo snel dat ik me afvraag dat zijn hoofd geen puree is geworden.

Afijn oplichterij dus.

Verwijderd

Hij zal wel wat instelingen van windows veranderen. Zoals de cache grote's en er voor zorgen dat er minder troep staat in het geheugen, ect. Maar als jij je windows gewoon goed instelt dan heeft zo programma geen effect.

Verwijderd

Topicstarter
In Windows qua openings tijden merkte ik er geen ruk van.

Alleen in spellen, en de reacties van gifjes 2 x zo snel.

Maar niet positief gewoon hyper.
Pagina: 1