Hoi allemaal,
ik heb een HP laptop, technische specificaties.
Oude drivers:
"Ati Radeon IGP 320m 64mb"
Datum drivers: 25/06/2003
Versie: 6.14.10.6368
Eerst ging ik naar Display properties, monitor, en dan update ati drivers... XP ging zoeken en kwam terug met XP Update, daarin stond versie 6.14.10.6368, deze heb ik ook geinstalleerd.
Daarna naar de site van ATI geweest, gezocht naar de laatste drivers, Mobile Section., en ik heb geen idee welke ik moet hebben...
Dus d8 ik dan ga ik maar naar HP, drivers en downloads., en ik heb deze
Gedownload en net geinstalleerd:
"ATI Mobility U1 Video Driver for Windows XP"
Datum drivers: 2003-10-30
Versie: 7.91 A
Volgens mij heb ik een Ati Radeon 9100 met minder pixel pipelines (2 ipv 4)
("Ati Radeon IGP 320m 64mb")
Nu heb ik effe naar de drivers gekeken, wat een puinhoop
...
... Ik begrijp er niks meer van, oude driver staat er nog steeds (ene via xp update geinstalleerd).
Hoe kan dat? Wat kan ik doen, om de laatste driver die ik van de website van HP heb gehaald goed te installeren ?
Adapter:
Date: 25/06/2003
Version: 6.14.10.6368
Dit heb ik allemaal gedaan om subtitles op tv te krijgen
nu heb ik alles opnieuw getest, laptop op tv aangesloten en getest, nu is het zo dat als ik een film start (bsplayer) ik het beeld waar de film eigenlijk moet draaien zwart zie, en als ik subtitle erbij open, deze gewoon werkt... dus ik zie subtitle op tv...
Kan iemand me aub helpen, trek zowat me haren uit me kop!
ik heb een HP laptop, technische specificaties.
Oude drivers:
"Ati Radeon IGP 320m 64mb"
Datum drivers: 25/06/2003
Versie: 6.14.10.6368
Eerst ging ik naar Display properties, monitor, en dan update ati drivers... XP ging zoeken en kwam terug met XP Update, daarin stond versie 6.14.10.6368, deze heb ik ook geinstalleerd.
Daarna naar de site van ATI geweest, gezocht naar de laatste drivers, Mobile Section., en ik heb geen idee welke ik moet hebben...
Dus d8 ik dan ga ik maar naar HP, drivers en downloads., en ik heb deze
Gedownload en net geinstalleerd:
"ATI Mobility U1 Video Driver for Windows XP"
Datum drivers: 2003-10-30
Versie: 7.91 A
Volgens mij heb ik een Ati Radeon 9100 met minder pixel pipelines (2 ipv 4)
("Ati Radeon IGP 320m 64mb")
Nu heb ik effe naar de drivers gekeken, wat een puinhoop
Hoe kan dat? Wat kan ik doen, om de laatste driver die ik van de website van HP heb gehaald goed te installeren ?
Adapter:
Date: 25/06/2003
Version: 6.14.10.6368
Dit heb ik allemaal gedaan om subtitles op tv te krijgen
nu heb ik alles opnieuw getest, laptop op tv aangesloten en getest, nu is het zo dat als ik een film start (bsplayer) ik het beeld waar de film eigenlijk moet draaien zwart zie, en als ik subtitle erbij open, deze gewoon werkt... dus ik zie subtitle op tv...
Kan iemand me aub helpen, trek zowat me haren uit me kop!