Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
[ Voor 30% gewijzigd door mutsje op 26-12-2003 20:34 ]
onder NT4 moet je PHP installerenMeneer aard schreef op 26 december 2003 @ 20:19:
Ik wil graag weten of deze een ondersteuning heeft; zo niet dan moet ik het extra installeren.
onder win2k moet je PHP installeren
onder win2003 moet je PHP installeren.
Zelfde geldt voor andere applicaties die niet meegeleverd worden.
http://www.iisfaq.com/De 2e vraag: Waar plaats ik mijn forum @ windows server 2003 (lees in welke map).
Bijv. in je webroot. Waar deze staat ligt er aan hoe je je IIS hebt geinstalleerd (lees: default of achteraf met een unattended install).
of je maakt een nieuwe site aan waar je verwijst naar een andere locatie.
Zie de Help van IIS Manager.
Waarom heb je dan niet de kortste weg genomen en kijk je alvast bij MS zelf in de online documentatie?Ik heb deze os nog neit geinstalled, want ik wacht nog op mijn hdd. Alleen vroeg ik me dit af.
Laatst was er wel een faq van win2k3 maar die kan ik niet vinden; ben ik nou zo dom of is dit zo
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 26-12-2003 20:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Heb je al eens rondgekeken op www.php.net en www.mysql.com? Ik zie bv. hier in de user comments section een verhaal staan over IIS6 (de IIS die bij Windows 2003 zit), en PHP.
Verder - toon even wat meer eigen initiatief. Hoe verwacht je nou toch van ons dat wij weten waar jij je forum moet plaatsen? Wij weten toch helemaal niets van je systeem af?
Oh ja sorry; ik heb dit zelf al uit voorzorg gedownload (dus nu nodig).elevator schreef op 26 december 2003 @ 20:38:
Meneer Aard,
Heb je al eens rondgekeken op www.php.net en www.mysql.com? Ik zie bv. hier in de user comments section een verhaal staan over IIS6 (de IIS die bij Windows 2003 zit), en PHP.
Verder - toon even wat meer eigen initiatief. Hoe verwacht je nou toch van ons dat wij weten waar jij je forum moet plaatsen? Wij weten toch helemaal niets van je systeem af?
Komt @ een p2 350 @ 500 256 sdr en 2x 120 gb hdd.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Maar dat terzijde.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je moet wel in IIS aangeven dat de extensie "PHP" toegelaten wordt. In IIS6 is nml alles standaard geblokkeerd (het lucratieve beveiligingsbeleid van MS
BTW, wat heeft de snelheid van je CPU, hoeveelheid geheugen en harddisk-grootte nou hiermee te maken
BTW2: Win2003 op een P2 zou ik niet doen. Een P4/C4 zou ik als minimum nemen, maargoed, zelf weten natuurlijk. Niet gaan klagen dat het traag is he!
[ Voor 15% gewijzigd door _Thanatos_ op 27-12-2003 02:28 ]
日本!🎌