Toon posts:

[Pinnacle PCTV Pro] WAV Capture geen geluid :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op kerstavond wou ik een show op de radio opnemen om daarna op cd te branden. Alles mooi gesheduled, berekend hoe groot de wav (1.6gig) ging zijn en instellingen beetje getest. Opvoorhand probeerde ik even iets op te nemen en af te spelen en kreeg mooi geluid zowel in Pinnacle progje als in Mediaplayer.
Nu wil ik vandaag es naar die show luisteren, file is indd mooi +/- 1.6gig, 2u lang maar GEEN geluid. How is this possible?? er is nix aan de settings veranderd of whatever. Bestaat er een mogelijkheid om toch nog iets uit die file te halen?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

gooi hem in Virtual dub of Gspot en kijk wat daar voor gegevens komen op je schermpje.

Of er uberhaupt wel een geluidstroom in zit.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Flame17 schreef op 26 december 2003 @ 19:55:
gooi hem in Virtual dub of Gspot en kijk wat daar voor gegevens komen op je schermpje.

Of er uberhaupt wel een geluidstroom in zit.
Ff zien, maar ik vrees er een beetje voor :'( Wss iemand die hier even de distributie kabel heeft uitgetrokken |:(

Verwijderd

Topicstarter
Effe in Total commander met de viewer bekeken, in hex komt er nietveel meer dan FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF uit. Een verloren zaak dus...