'k Heb een heel vaag probleem, iemand in ander topic had bijna hetzelfde probleem en daar had ik me vraag ook al gesteld maar ik wil toch wat meer meningen wat er nou met me VGA kaart kan zijn.
Sinds korte tijd heb ik als ik ben aant gamen of af en toe zelfs gewoon als ik wat doen ben op de computer, dat me beeld langzaam verkleurt of helemaal doormekaar raakt. Meestal onder spellen gaat hij helemaal doormekaar of hij hangt zich meteen op.
Eerst had ik hier nooit last van, het is pas sinds een dag of 2.
Drivers heb ik al verschillende geprobeerd maar het haalt niks uit. (Catalyst 3.4 / 3.7 / 3.10 en nu de laatste Omega drivers)
Eerst dacht ik dat me pc te warm werd en ik heb nu een extra fin erbij gezet en kastdeur open maar het haalt helaas niks uit.
Heb ook paar screenshots genomen:
Refreshrate heb ik ook veranderd maar dat maakte niks uit.
Specs:
Monitor: Belinea 10 60 75
VGA kaart: ATI Radeon 9500 PRO
Drivers: Omega 2.5.04
Op GoT en op google heb ik gezocht maar geen goeie resultaten, helaas.
Kunnen jullie mij helpen? Bedankt!
Sinds korte tijd heb ik als ik ben aant gamen of af en toe zelfs gewoon als ik wat doen ben op de computer, dat me beeld langzaam verkleurt of helemaal doormekaar raakt. Meestal onder spellen gaat hij helemaal doormekaar of hij hangt zich meteen op.
Drivers heb ik al verschillende geprobeerd maar het haalt niks uit. (Catalyst 3.4 / 3.7 / 3.10 en nu de laatste Omega drivers)
Eerst dacht ik dat me pc te warm werd en ik heb nu een extra fin erbij gezet en kastdeur open maar het haalt helaas niks uit.
Heb ook paar screenshots genomen:
Refreshrate heb ik ook veranderd maar dat maakte niks uit.
Specs:
Monitor: Belinea 10 60 75
VGA kaart: ATI Radeon 9500 PRO
Drivers: Omega 2.5.04
Op GoT en op google heb ik gezocht maar geen goeie resultaten, helaas.
Kunnen jullie mij helpen? Bedankt!
edit:
linkjes van de plaatjes verwijderd.
linkjes van de plaatjes verwijderd.
[ Voor 29% gewijzigd door xtreme_lunatic op 15-01-2005 21:49 ]
Press any button... "Where is the 'any button'?!"