Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik zou het niet wagen iig. Laatst lag er een doodsimpele adapter op mijn scherm, en dat begon toen al rare streken te vertonen. (Philips 107T).
Zo'n voeding wekt een nog groter magnetisch veld op, dus denk niet dat je monitor dat prettig vind.
Zo'n voeding wekt een nog groter magnetisch veld op, dus denk niet dat je monitor dat prettig vind.
Kan je niet iets met platen lood doen 
hoe je dat dan weer veilig moet opslaan in je kamer weet ik niet,
maar volgens mij is dat wel een oplossing,
maybe heeft me buurman nog wat voor je.
Verwijderd
Lood houdt geen magnetisme tegen hoorAMD_er schreef op 26 december 2003 @ 19:27:
Kan je niet iets met platen lood doen
Verwijderd
zou het niet proberen. Zelfs als ie alleen al in de buurt staat kan je beeld raar gaan doen (bij mij begon m'n beeld te knipperen als de voeding minder dan +/- een meter van het beeld afstond).Atlas schreef op 26 december 2003 @ 19:22:
* Atlas is weer es zijn kamer aan het herinrichten
Ik wilde een oude 15" monitor op mijn labvoeding plaatsen. Nu vroeg ik mij af of het schadelijk is voor de monitor. In de labvoeding zit een hele dikke trafo, dus hier zal ook wel eea aan magnetische zooi vanaf komen. Howel de behuizing van de labvoeding geheel metaal is, vraag ik me af of dit voldoende is.
Ik ga de gok niet wagen, omdat deze monitor geen degauss knop heeft
Heeft iemand hier ervring mee?
Of weet iemand hoe ik mijn monitor tegen de straling van de labvoeiding kan afschermen?
Alvast bedankt
Ik heb nou toevallig al een paar dagen een regeltrafo (2000VA) naast me monitor staan en ik merk er helemaal niks van. Er zit gewoon een metalen kast opheen en het is toch een flinke trafo. Dus ik denk dat het wel kan, als er een metalen behuizing opheen zit. Hij staat er een centimeter of 20 vandaan. Maar mischien verschilt het per monitor.
Maar ik wil mijn monitor er dus op zetten_Ernst_ schreef op 26 december 2003 @ 19:40:
Ik heb nou toevallig al een paar dagen een regeltrafo (2000VA) naast me monitor staan en ik merk er helemaal niks van. Er zit gewoon een metalen kast opheen en het is toch een flinke trafo. Dus ik denk dat het wel kan, als er een metalen behuizing opheen zit. Hij staat er een centimeter of 20 vandaan. Maar mischien verschilt het per monitor.
Ach, misschien ga ik het zo maar es proberen.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
mijn 109s heeft op 20cm nog last van van adapters. in de vorm van trillend beeld.
als je hem altijd op 60hz hebt staan zul je er weinig van merken .. maar ik merk het zelf heel gouw
als je hem altijd op 60hz hebt staan zul je er weinig van merken .. maar ik merk het zelf heel gouw
Pagina: 1