Toon posts:

Active Desktop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik ben gister wat aan het bouwen gegaan aan m'n active desktop, het werkte allemaal lekker, ik had er een t.net tracker op, en voor de rest nog niets, maar daar gaat het niet om. want het werkte allemaal goed.
toen ben ik een tijdje van m'n pc weggeweest, en toen ik daarna op m'n desktop keek, was er dus geen active desktop meer, maar gewoon een achtergrond van 1 kleur, de kleur die rechtsonder staat bij (rechtermuisknop bureaublad > eigenschappen > bureaublad). Geen active desktop meer.

ik gelijk zoeken op GoT, maar ik kon het antwoord niet vinden, er zijn al wel topics over, maar het antwoord wordt nooit gegeven.

Ik draai WIN XP PRO, met service Pack 1.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

Wil je niet zo snel je topic kicken.. dit mag pas na 24u.
Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
oeps, sorry :)

Verwijderd

Topicstarter
zo, 24 uur na de topicstart.

Is er nou echt niemand die dit probleem weet op te lossen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 19:13:
zo, 24 uur na de topicstart.

Is er nou echt niemand die dit probleem weet op te lossen?
Het gaat om 24 uur na je laatste post, als je even op het linkje had gedrukt :)

Je hebt uiteraard al geprobeerd AD en en weer uit te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 27 december 2003 @ 19:31:
[...]

Het gaat om 24 uur na je laatste post, als je even op het linkje had gedrukt :)

Je hebt uiteraard al geprobeerd AD en en weer uit te zetten?
haha, ik had inderdaad beter op de link kunnen klikken, ik zal nu wel even de regels lezen..

Maar: Ik heb idd de ad al aan en uitgezet :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ondertussen is je topic eeeuh een beetje offtopic gegaan en wordt men niet echt uitgenodigt tot reageren vanwege de kicks (en replies hierop). Ik denk dat het voor jezelf mooier is als je even een nieuw topic opent (en nee daar hoef je geen 24 uur mee te wachten hoor, had ik het maar niet moeten sluiten :P )

Geef bij een nieuw topic trouwens ook even aan of het event log iets aangeeft (en zo ja: wat). En geef dan ajb even een wat duidelijkere topictitel dan 'probleem', een groot deel van de topics gaat over 'een probleem' maar alle titels 'probleem' maken zou het niet echt overzichtelijk maken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.