Toon posts:

win xp

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik xp opnieuw verwijderen?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

geen idee

Wat bedoel je eigenlijk?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
opnieuw verwijderen?

Zelfde manier als de eerste keer?

[ Voor 32% gewijzigd door sdomburg op 26-12-2003 19:02 ]

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Meer uitleg:
ik heb win xp pro geinstalleerd
nu wil ik het er opnieuw af omdat mijn scanner niet meer werkt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 19:51:
Meer uitleg:
Partitie met daarop je winxp of leegmaken of gewoon helemaal weghalen (bv met fdisk) en nieuwe aanmaken, formatteren en je OS installeren.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 19:51:
Meer uitleg:
noob proof:

windows cd erin, booten, partitie selecteren, formatteren en klaar..

Maar aangezien jou niveau blijkbaar niet zo hoog is raad ik je aan richting de vobis/mycom/watever te lopen :X

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoi patcho

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal regeltjes opgesteld waaraan een topic moet voldoen. Hiermee ben je ook akkoord gegaan toen je jezelf registreerd, maar ik vat ze nog eventjes kort samen:
  • Doe zelf eerst moeite voordat je een topic opent. Probeer zelf eventjes wat uit, en zoek op Google en op de GoT. Neem even op in je topic start wat je dan gevonden hebt - hiermee voorkom je dat mensen allerlei dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeert hebt.
  • Kies een duidelijke topic titel die je probleem omschrijft. In jouw geval is je probleem dat je niet weet hoe je Windows moet verwijderen. Je titel beschrijft echter enkel het OS, niet je probleem. Het is de bedoeling dat je een combinatie neemt van die twee factoren; dus een OS vermelding en een beknopte omschrijving van het probleem als titel. Denk ook aan forum specifieke eisen - in Windows Operated Systems is het bv. policy om je OS tussen vierkante haakjes te zetten.
  • Geef in je topic duidelijk aan wat je probleem is, en geef zo veel mogelijk relevante informatie. Ik mis bij jou behoorlijk wat info. Maar ik neem aan dat je graag Windows XP wilt verwijderen van je harde schijf om zo een nieuwe OS te installeren. In het geval van Win2k en XP kun je tijdens de installatie aangeven op welke schijf je het OS wilt installeren. Tijdens die keuze kun je er ook voor kiezen het de geselecteerde schijf compleet te formateren. Dat zal dus voldoende zijn voor jou.
Lees bovenstaande tips nog eventjes door. Zorg er voor dat je, wanneer je in de toekomst een nieuw topic opent, de huisregels van GoT goed naleeft. Zo houden wij alles in goede banen en is het ook makkelijker voor anderen om jou te helpen. Echter moet ik wel even benadrukken dat GoT geen helpdesk is waar je al je vragen kunt stellen. Je moet eerst zelf zoeken en dit ook laten zien in een ventueel topic.

Verder veel plezier op GoT :)

De huisregels: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.