Toon posts:

kadish tolesa, floor puzzle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens, ik word helemaal gek...
ik ben al de hele dag (ja, zelfs tweede kerstdag aan het uru-en) me blind aan het staren op die vloerpuzzel (je weet wel, 5 balkons met blauwe knoppen en een vloer met een patroon en en deur die open moet). heb al het gehele internet afgespeurd naar walkthrus maar het lukt me niet
heb de blauwe knoppen ingedrukt die ik volgens de gallery in zou moeten drukken maar er verandert nix... terwijl er iets zou moeten verschijnen op de grond waaruit zou kunnen blijken wat je moet doen.

Help?

Verwijderd

zou je graag willen helpen alleen ken ik het hele spel niet :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Dit topic past beter in Spielerij - Problemen & Vragen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 10:52

elTigro

Es un Gringo!

Bescheiden kikje :)

Ik ben het zelfde spel aan het spelen, alleen ben ik nu bezig met het uitbreidingspack to D'ni.

Ik heb wat problemen om de Great Zero Markers te vinden en nu wil ik eigenlijk heel to D'ni resetten.
Eigenlijk net zoals je andere ages kunt resetten door op het knopje onder het boek te klikken.
Nu kan ik alleen voor to D'ni dat niet vinden. moet ik het boek dat naar de Nexus linkt resetten, of heeft iemand een echte tip? Dat Nexus boek krijg je namelijk pas wat later in het spel, maar de boeken die je eerder krijgt kun je niet resetten.

Hier nog een linkje naar die boeken.

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.