Het grote HP 850 - 945 Photosmart topic

Pagina: 1
Acties:

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:15

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Een hoop mensen die net dat ietsje meer willen dan een gewone digitale camera komen dikwijls terecht op de "oude" HP 850, of zijn opvolger, de HP 945 Photosmart camera.
In dit draadje kan je al je problemen/suggesties/opmerkingen/weetjes etc kwijt die deze cameras aangaan.
Alsook mag je hier je leukste fotos posten die je met 1 van deze cameras hebt genomen.

Enkele interessante links :

Voor de HP 850 Photosmart :

- Overview site van de HP 850

- Officiele HP 850 software + drivers page

- Review van de HP 850

Voor de HP 945 Photosmart :

- Overview site van de HP 945

- Officiele HP 945 software + drivers page

- Review van de HP 945

-| Hit it i would ! |-

Verwijderd

Ik heb de 945 sinds kort in mijn bezit, gekocht via Pixmania. Scheelt dik 160 euro met Dixons.

Ik had hiervoor een oude Sony dscp50 dus dit was wel even wennen, maar ik heb er inmiddels waanzinnige foto's mee gemaakt. De de 8x optische zoom is geweldig.

Verwijderd

Hey iedereen.

Ik hoop op een oplossing vanaf jullie kant. Ik heb dus een HP 850 Photosmart.
Het is een klein probleempje, maar ik moet wel effe weten hoe ik als de bijgeleverde batterijen op zijn, dus weer moet opladen. Ik heb de docking station aangekoppeld aan mijn systeem. De docking station knippert wel. Maar als ik wil kijken of hij al een beetje opgeladen is, zie je het energie icoontje snel leeglopen.

Maar het gaat er dus om hoe ik de bijgeleverde batterijen weer oplaad, want volgens de verkopers bij Dynabyte, zeiden ze dat de bijgeleverde batterijen opgeladen kunnen worden. Moet ik de switch bovenop op aan zetten ofzo? zodat de dockingstation iets gaat doen met de camera? want als hij er alleen op staat en er gebeurd verder niks, of is dit niet het geval, en laad hij zo ook gewoon op?

Graag een helder en duidelijk antwoord graag! :)

Bvd

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 17:48
Over het algemeen zijn bijgeleverde batterijen niet oplaadbaar.
Wat staat er precies op die batterijen?

Verwijderd

AA Rechargeable

Met andere woorden oplaadbaar! :)

Verwijderd

Dus heeft iemand nog hier advies over ? Die dus ervaring heeft met de 850 en weet hoe ik de bijgeleverde batterijen moet opladen ? :)

Bvd

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Staat er nog meer op? Zijn het NiMh, NiCd of nog andere batterijen? Als je een gewone batterijlader haalt (bij de hema ofzo) dan kan deze ze opladen. er zal vast meer opstaan dan AA en rechargeable. Zo niet, dan kan je het proberen met een batterijlader, maar je hebt wel kans dat het mis gaat.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:21
Is dat dockingstation überhaupt wel tevens een lader?
De batterijen kunnen ook kapot zijn, heb je al andere geprobeerd?

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 09:16
Ik ben een gelukkig bezitter van de hp photosmart 945 inclusief docking station.

De meegeleverde batterijen zijn gewoon oplaadbaar!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik heb ook zo'n 850 en een vraagje

Hoe groot kan de geheugenkaart zijn die ik erin prop?
Ik heb wel eens vernomen dat hij niet met een 512 Mb overweg kan.
Klopt dit?

Nu weet ik wel van een topic hier op GOT, maar die is uit 2003 en ik vraag me dus af of iemand ervaring hiermee heeft.

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 23-05-2005 11:14 ]

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Geachte tweakers.

Als ik bij mijn photosmart 850 een foto wil maken van iets wat in beweging is en ik direct wil drukken moet hij eerst scherp stellen enzo en als ik dan de foto vbekijk dan staat de actie er niet op. Dus ik moet als ik klik direct een foto hebben.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-01 09:59
ja, dat gaat niet met de camera, dat is niet in te stellen. Dat is het probleem van sommige camera's, die hebben een hele grote shutterlag.
De enige mogelijkheid is dat je een andere camera koopt.

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje ook een photosmart 850.
Ik kreeg op een gegeven moment last van een uitgerekt beeld en vreemde kleuren. Ik had op internet gelezen dat je dan je camera uit elkaar moest halen en alles ff aandrukken. Zo gezegd, zo gedaan, en hij werkt weer :D. Een verklaring hiervoor heb ik niet, maar ik hoop niet dat het nog eens gebeurd. 8)7
verder zijn het wel aardige camera's, 't is idd net ff wat meer dan een "gewone" digitale camera, da's wel mooi.
Pagina: 1